Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 32 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Saab 9-3 II 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,10 zł
2
6,9
41,61 zł
8
6,6
40,11 zł
22
-
-
0

Lista raportów zużycia paliwa (32)

7,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Trochę podsumowania : od dwóch lat jestem użytkownikiem Saaba , auto jest ok pomimo tego że przeszedłem przez niego straszne męki , na początku był problem z DPF- spalanie czasem było kosmiczne bo DPF był non-stop zatkany i olej przerzucało do silnika , za 1200 usunąłem tą przyjemność , dodatkowo podniosłem moc do 210-214 km , i stwierdzam że różnica jest spora , jednak był to dopiero początek problemów - następnie strzeliła dziura w dolocie do intercollera - który to kabel w tej wersji kosztuje ponad 600 zł, do zwykłego diesla 150 .... ogromny problem był także z EGR - który się rozleciał i przepalił dolot.... usunołem także EGR z obiegu , w tym momencie oprócz wtrysków niema chyba rzeczy która mogła by się zje..ac ... generalnie samochód niepweny i nie czuje się w nim komfortowo ... za dużo usterek...nie polecam
Dodane 13 lat temu
6,6
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
bardzo dobry wynik jak na 180 koni, miasto średnio 8l przy normalnej jeździe , 9l to czasem. Trasa 120-130 wychodzi 5,5l. Pozytywnie zaskoczył mnie ten samochód.
Dodane 13 lat temu
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,7
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Przy dynamicznej jeździe - średnie spalanie w mieście nie przekroczyło 10 l/100km, na autostradzie nie przekroczyło 8 l/100 km (przy prędkości średniej ok. 160 km/h), poza miastem nie przekroczyło 7 l/100 km. Rezygnując z dynalicznej jazdy bez problemu można spalić o litr mniej. Cena przeglądów w serwisie autoryzowanym jest nie do zaakceptowania ale bez trudnu znalazłem profesjonalny serwis nieautoryzowany.
Dodane 13 lat temu
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Powiem tak, jest to moj 1 samochód w automacie i na poczatku bylem trochę rozczarowany wynikami spalania mojego Saabolota w porównaniu do Waszych opinii - wyglądały słabo. Ale jak się okazalo poźniej bylo to wynikiem nieumiejętnej jazdy i dość cieżkiej nogi - wcześniej jezdziłem manualem i benzynką. Po okresie przejsciowym i wyczuciem skrzyni biegow i silnika, musze przyznać, ze autko sprawuje się bardzo dobrze...w miescie w korkach (Kraków centrum 7-8 oraz 16-18) niestety spala od 9.0 do 10.2 i cieżko zejść z dół. Gdy się jednak trochę przeżedzi, do spokojnie mozna zejsc poniżej 8.0 (mnie udalo się do 7.6 - mówie tutaj oczywiście o przejazdach co najmniej kilkunasto kilomtrowych). Jesli chodzi o trasę, jadąc eko-oszczednie na trasie Tarnów-Kraków (bez odcinków miejskich) udalo mi się zejść do 5,5, a po uwzględnieniu przejazdu przez centrum Krakowa, wjazdu do centrum Tarnowa i to samo w drodze powrotnej miałem 5.9. Jadać inym razem, gdzie na autostradzie (20 km) miałem srednia prędkość ok 170-175, z momentami po 200 a nawet dobiciem do 220 średnie spalanie wuszlo mi na całkiem sensownym poziomie 7.1. Generalnie, jak na osiągi to cena jaka trzeba zapłacic za te przyjemność jest bardzo racjonalna.
Dodane 13 lat temu
7,5
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,4
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
jak na tę moc, elastyczność i osiagi -ok. Miasto do 8,0 ( w korkach), trasa z "trumną" na dachu i szybką jazdą autostradową do 7,2, normalnie- Polska 6,5.
Dodane 15 lat temu
7,4
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Saab 9-3 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów