Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Kodiaq

Podsumowanie 158 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Kodiaq
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
44,54 zł
3
10,6
69,89 zł
3
7,9
52,03 zł
3
8,1
53,87 zł
18
8,0
52,82 zł
21
9,6
63,33 zł
16
9,8
65,12 zł
35
10,6
70,20 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Skoda Kodiaq
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
45,42 zł
9
6,3
42,01 zł
5
8,2
54,63 zł
22
7,6
50,02 zł
2
8,9
58,80 zł
4
6,9
45,64 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Skoda Kodiaq – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (158)

8,2
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Testowany przez miesiąc
7,4
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
9,5
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TSI 180KM 132kW
Droga ekspresowa - stałe 120km/h - 8l/100km Autostrada - 140km/h - 10l/100km Miasto w korkach - do 15l/100km Miasto bez korków - da radę 10l/100km Średnio z 17k (gdzie większość miasto) - 10l/100km
6,8
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
Na trasie spalanie przy Max 110 km/godz. 5.5 l/100km
9,9
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TSI 180KM 132kW
8,7
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TSI 180KM 132kW
Dziennik kosztów dla Skoda Kodiaq
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
6,9
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
Autem jezdze przewaznie po autostradach spalanie przy 140-160 7litrów przy prędkości ok 180-190 8 litrów jak na tak duze auto wynik bardzo dobry
7,0
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
W typowo miejskim ruchu do 10 litrów.
9,0
Skoda Kodiaq
SUV 2.0 TSI 180KM 132kW
6,9
Skoda Kodiaq
SUV 1.4 TSI 125KM 92kW
Dla zainteresowanych zdjęcia z komputera z przebiegu. Samochód na oponach 18 średnica, 235 szerokość ( letnie) po 10 tys przebiegu, wcześniej na zimowych litr więcej ( mimo że że zawsze z garażu ogrzewanego). Przy 170 -175 średnie spalanie na zimowych na odcinku około 25 km 23 litry na 100. Samochód ekonomiczny do 120-130 max, potem paliwożerny ( zbyt mały moment obrotowy do oporów powietrza). Do 30 tys rocznie najlepsza opcja, powyżej 30 tys. km rocznie i trasy lepiej wydać kilka tysięcy więcej na diesla. Zwróci się po 3-4 latach. Jest to oczywiście moja subiektywna ocena. Tak jak to że Niemcy, lepiej benzyny, a Francuzy disle ( są oszczędniejsze). Jedne i drugie użytkowałem, użytkuje zawsze tylko nowe, a więc nie jako dojeżdżający stare trupy.
Skoda Kodiaq