Szukaj

Zużycie paliwa Skoda Rapid – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Skoda Rapid

9,8
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Założona instalacja LPG STAG do silnika 1.0 TSI 110 KM 81 kW - średnie spalanie PB95+LPG/100 km wynosi 10,2 litrów - przy jeździe mieszanej z drogami szybkiego ruchu jednak z dużą przewagą jazdy miejskiej Samo spalanie PB95 - 1,65 l/100 km Samo spalanie LPG - 8,55 l/100 km Łącznie spalanie: 10,2 l/100 km % PB95 w łącznej mieszance paliwowej na ekspresówce : 16,19% Spalanie na ekspresówce: PB95: 1 l/100 km LPG: 7,3 l/100 km Spalanie łączne na ekspresówce: 8,3 l/100 km % PB95 w łącznej mieszance paliwowej na ekspresówce : 12,00% Średnie na podstawie 48 tankowań do pełna i przejechanych 18 000 km w ciągu roku Średni łączny koszt: 33,98 zł/100 km w okresie : 05.07.2023-17.05.2024
5,0
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Fajny, mały, elastyczny silnik. Przejechałem nim 6o tys km od nowości. Przy ekstremalnym eco drivingu najniższe co widziałem to 3.9l/100, przy normalnej jeździe na takich trasach gdzie 70% to podjazd do miasta (ograniczenia 70-90kmh) + 30% miasto średnie spalanie to 5.4l jeżdżąc zgodnie z przepisami. Na długich trasach (300-400km) zależy od średniej prędkości, przy średniej z trasy 102kmh wyszło 5.9l, gdy było więcej autostrady i średnia była 111kmh spalanie wyszło 6.1l - zawsze z 2 lub 3 osobami w kabinie. W dużym mieście jak Warszawa w godzinach szczytu, spalanie w okolicach 6l. Spalanie jak to w aucie z turbo, pomimo że silnik malutki i turbo malutkie to zasada jest taka sama jak w starych autach z dużymi pojemnościami i turbo tzn. jedziesz delikatnie to pali mało, ale jak się depnie to spalanie potrafi wzrosnąć dwukrotnie.
6,5
Skoda Rapid II
Spaceback 1.2 MPI 75KM 55kW
Kupiłem ten samochód z pewnym niedowierzaniem, przebieg 180 tys. km, w tej chwili 235 tys. Zmieniam auta często i mam dwa pojazdy równocześnie. Jestem zadowolony z kilku aspektów: 1. Cichy - przyzwoicie wygłuszony. 2. Przestrony - pomimo małych gabarytów jest to pojemny samochód. 3. Tani - tak taniego auta w serwisie nie miałem nigdy - części oryginalne są w cenie zamienników aut japońskich czy klasy premium. 4. Oszczędny - spalanie benzyny to około 6,0 / 100 km, gdzie 75% trasa i 25% miasto (Kraków). Spalanie LPG to 6,3 w takich samych proporcjach. Najniższe spalanie to 6,0 LPG - jazda z prędkością 90 km/h. generalnie jeżdżę szybko - to najmniejszy silnik jaki mam od 10 lat. Zadziwiająco żwawy (zachowuje się jak OPEL 1,4 Turbo lub VW 1,6 MPI. 5. Łatwy w parkowaniu i utrzymaniu czystości - jest to auto praktycznie jednobryłowe, dobrze się myje, w środku jest sam plastik więc można myć woda z myjki...oczywiście to żart, ale plastiki nie wymagają uważnego traktowania. WADY: 1. Kiepskie wyposażenie. 2. Wnętrze szare i bure...brzydkie. Niemniej dla człowieka, który jest na dorobku jest to wodzidło, które po pewnym czasie może się podobać. 5. Należy dbać o ten samochód - zmiana oleju co 15 tys. częsta wymiana świec (co 30 tys. km), filtry, wszystkie należy wymieniać zawsze przy zmianie oleju. Czy bym polecił? Tak. Jak się dorobię to i tak go zostawię... sprawdził się.
6,6
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Rapid z DSG. Ogromne różnice przy odpalaniu przy zimnym silniku, a odpalaniem z garażu. Przy krótkich trasach, do 3 km, spalanie nawet 12l/100 km, w trasie da się zejść do 5,5-5,8 l/100 km przy bardzo oszczędnej jeździe. Na autostradzie przy 125 km/h i tempomacie zużycie ok. 7,2 l/100 km. Po mieście w korkach nawet 8,5 l/100 km. Wskazania z komputera bardzo dokładne, zgadzają się z dystrybutorem. Nie mam pojęcia jak niektórzy piszą, że schodzą do 4l/100 km, chyba jadąc z górki z wiatrem w plecy.
4,8
Skoda Rapid II
Spaceback 1.6 TDI 115KM 85kW
W mieście - o ile nie ma mega korków - weźmie do 6 litrów, a realnie przy trasie i pilnowaniu spalania zjechałem do 4,0-3,9 litra. Z tym, że przy tak niskim spalaniu dynamika tego silnika jest naprawdę ok i to kompletnie przekonuje mnie w porownaniu do benzyny (1.6fsi, tyle samo koni, 7,5 l/100, słabszy odczuwalnie)
5,9
Skoda Rapid II
Spaceback 1.2 TSI 90KM 66kW
Trasa na mazury z bagażem w dwie osoby: 4,3/100km (liczone, nie według komputera) Trasa ekspresówką w dwie osoby, prędkości 120-150: 7,5 Miasto dynamicznie: 7,5 Miasto oszczędnie: W zależności od pogody, od 5,5 do 6,8
7,3
Skoda Rapid II
Liftback 1.2 TSI 105KM 77kW
Przebieg 72 000 km. Podczas rodzinnego wyjazdu nad morze (4 os+bagaż) duże spalanie. Zdarzające się pojedyncze szarpania silnika. Rapid jedzie do serwisu na wymianę rozrządu (łańcuch), przewodów zapłonowych i świec. Szukam przyczyny.
4,7
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Po odbiorze z salonu w pazdzierniku, spalanie srednie dlugodystansowe z ok 5tkm 5,8 kolejne juz wiosna 5,5, kazde kolejne na poziomie 4,9 w sezonie letnim. 5,5 w sezonie zimowym. Jezdze ekonomicznie, ale bez zamulania. Warunkiem uzyskania takich wynikow to nie przrkraczanie 120km/h. Samochod czasem przegonie dla zdrowia turbiny. Natomiast na codzien obroty do 3k. Rapid jest 2 autem w rodzinie.
6,1
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Trasy po 1000 km w jedna stronę. 6 bieg zapięty tylko powyżej 120km|h. prędkość tak do 150 ale tempomat ustawiony na 140, wychodzi około 6,5 litra. prędkości powyżej 160 to spalanie wzrasta do 7,5 - 8,5, mimo litra i 3 cylindrów można śmiało i żwawo pobawić się na drodze ( jeżdżę po niemczech )
6,3
Skoda Rapid II
Liftback 1.2 TSI 85KM 63kW
Trasa Toruń - Trogir (Chorwacja), następnie około 300 km po Chorwacji i powrót. 4 osoby na pokładzie (dwie kruche dziewczyny, każda max 50kg) i chłopaki (86kg i 75 kg). Bagażnik załadowany ubraniami. Generalnie trasa przejechana przepisowo w trybie autostradowym (Polska 140-150km/h, pozostałe kraje 130 km/h). Tryb jady raczej spokojny, gdyż nigdzie się nie spieszyliśmy. Tylko w trasę:)
Skoda Rapid