Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback IV Crossover

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,7
Deklaracja producenta
6,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.6

Lista raportów zużycia paliwa (34)

6,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
5,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Z ręką na sercu, sam nie mogę uwierzyć a zwłaszcza były właściciel nie może. 4.4 między Krynicą a Ustroniem w tę i spowrotem co tydzień, delikatnie, oscylując w zakresie 1600-2000 obrotów...
Dodane ponad rok temu
5,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Z ręką na sercu, sam nie mogę uwierzyć a zwłaszcza były właściciel nie może. 4.4 między Krynicą a Ustroniem w tę i spowrotem co tydzień, delikatnie, oscylując w zakresie 1600-2000 obrotów...
Dodane ponad rok temu
6,3
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
10,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
7,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
6,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Duże 4-napędowe kombi o lepiej niż dobrych osiągach pali 6,5 litra w trasie i 7,0 w mieście. Całkowity brak usterek.
Dodane 8 lat temu
6,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
silnik super oszczędny i dynamiczny, pracuje inaczej i znacznie ciszej niż niemieckie diesle. Oprócz wycięcia dpf prze 215 tys nic sie nie działo. niestety silnik ma wade fabryczną i wszystkie padaja przy przebiegu około 200. Koszt wymiany, bo naprawa nie ma sensu jest bardzo nieopłacalny, mimo wszystko auto na mały plus
Dodane 9 lat temu
7,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Najwięcej kosztów do tej pory generował DPF, choć właściwie powinienem napisać niedouczeni mechanicy - pęknięta rura od dolotu turbo zasysała powietrze, co skutkowało ciągłym wypalaniem DPFu. Niestety nie byli w stanie tego zdjagnozować... Części droższe niż do europejskich konkurentów (oczywiście nie myślę o segmencie premium) ale auto jak na razie jest trwałe.
Dodane 9 lat temu
Subaru Outback IV Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów