Szukaj

Zużycie paliwa Suzuki Jimny – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki Jimny

8,2
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Użytkuję auto od pół roku. W aglomeracji, między miastami, lata (jeśli się da) ok 140km/h. Na autostradach podchodzi do 160. W terenie spędza połowę czasu - z zapiętym reduktorem. Jeździ bez obciążenia: bez liftu (podkładki pod sprężyny), bez dodatkowego szpeju off-road'owego, bez tylnej kanapy, na troszkę większych oponach: 215/75/15. Spala zawsze koło 9l/100km. Raz ponad 9, raz odrobinę mniej. Trochę to dużo, ale ekonomii w wykorzystaniu jego możliwości - nie ma wcale. popołudniami auto cieszy w terenie, a jeśli jeździ w ciągu dnia, to wiecznie gdzieś mi się śpieszy... :)
7,0
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Samochód ten mimo małego silnika i wogóle niewielkich wymiarów jest dość paliwożerny. Troche się zdziwiłem gdy jego średnie spalanie oscylowało około 8L/100km. Tymbardziej że jest to auto dość lekkie. Fakt jest to terenówka i na bardziej terenowej oponie bedzie spalać, ale ja nie mailem założonego nic szczególnie wiekszego bo byly to 195/80R15. Żadne szalęństwo. Pomijam info o spalaniu w terenie bo to wiadomo że zależy od sposobu jazdy i warunków terenowych. Podałem parametry spalania przy jeździe po asfaltach.
8,0
Suzuki Jimny III
Standard Facelifting 1.3 VVT 4WD 85KM 63kW
Miasto( zima) 7 minimalnie przy 1 osi i wylaczonej klimie z napędem na jedna osale dodajmy w zime bez sniegu.Miasto przy klimie i czestym wlaczaniu 4x4 to 10.1-10.2 litra ( zima).Miasto zima jedna os bez klimy predkosci 100-120 km - 9,4-9,5 litra.Spalanie wychodzi jak potęzny pick up ( d-max, navarra)To minus tego auta.Minimalnie w yime w miescie udalo mi sie osiagnac 8.9 pryz wlacyonej klimie.Najmniejsye spalanie osignale, m w grudniu gdz nie bzlo jesycye sniegu.Wtedz pryz wzlacyonej klimatzyacji y napedem tzlko na jedna os i do tego jedyac max 70 na godyine autko spalilo mi 7 litrow .Jednak powiedymz sycyerye bzla to jayda porwnzwalna y jayda maluchem.
6,3
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Średnio samochód pal spalał mi 6.5l/100 (średnia ze 100tyś km) na oponach AT albo zimowych, z bagażnikiem dachowym, trumną klimą włączaną w zależności od potrzeb i zabudową sypialną wewnątrz ;) Zużycie mieszane - drogi gruntowe, podmiejskie, Ski, autostrady i miasto. Wg mnie bardzo oszczędny i niezawodny. NA trasie najczęściej 85-95km/h, przy 110-120km/h trochę powyżej 7l/100
8,5
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Ekonomicznym samochodem Jimny nie jest, ale dzięki jego uniwersalności można na to przymknąć oko. Samochód służy mi do jazdy codzniennej, bądź wypraw, jedyne na co mogę narzekać, jest to zużywanie się części ekploatacyjnych.
8,0
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Zadowalające koszty utrzymania z uwagi na małą awaryjność oraz niezbyt duże jak na auto terenowe spalanie w granicach 7.8l - 8.5l w trasie.W terenie spalanie większe uzależnione w dużym stopniu od warunków.
Dziennik kosztów dla Suzuki Jimny
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,1
l/100km
9,7
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
10,5
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Podczas codziennej jazdy do pracy po drogach asfaltowych o deniwelacji ponad 200 metrów spala 11l/100km przy napędzie na 1 oś. Nigdy nie wyjeździłem całej butli na reduktorze i 4x4 więc trudno mi powiedzieć.
8,2
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Tak naprawdę auto spala prawie zawsze tyle samo, niezależnie od tego czy staramy się jechać oszczędnie, czy nie. Różnica w granicach 1 litra, tak więc nie ma co się na siłę starać oszczędzać. Więcej pali jedynie przy maksymalnych prędkościach (np. autostrada) lub przy zabawie w terenie, ale to wiadomo. Wtedy powyżej 10l/100km
8,2
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 VVT 85KM 63kW
Tutaj jak z wyciszeniem - im szybciej tym więcej pali. Wynagradza za to kierowcę ponoć wzorową bezawaryjnością. Ceny podstawowych materiałów eksploatacyjnych (filtry, klocki, elementy zawieszenia) jak na samochód japoński wcale nie wysokie.
6,0
Suzuki Jimny III
Standard 1.5 TD 86KM 63kW
Tu kryje się największa zaleta tego samochodu. Pali naprawdę niewiele. W tych gabarytach może i można mieć coś bardziej ekonomicznego, ale będzie to miejski maluch, a nie terenówka. Warunek uzyskania dobrego wyniku jest jednak nie przekraczanie 80-85km/h. Powyżej tego pali tyle, że można zauważyć jak wskazówka poziomu paliwa leci. Zwłaszcza na autostradzie. W terenie też pali więcej.
Suzuki Jimny