Szukaj

Zużycie paliwa Suzuki Swift – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki Swift

4,3
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Suzuki Swift VI
Kupiłem go głównie dla niskiego spalania, wyszło lepiej niż myślałem. Moje wyniki są specyficzne gdyż dotyczą jazdy niemal wyłącznie pozamiejskiej i spokojnej. Wedle moich wielokrotnych pomiarów z dystrybutora, auto zaniża spalanie jedynie o 0,15 litra. Przy codziennych dojazdach do pracy 15-20km komputer pokazuje - 4,2l , trasa ponad 300km ale głównie boczne drogi więc prędkość nie większa niż 90km/h - 4,2l , jazda ekonomiczna na odcinkach 20-50km - 4,0l , najmniej jak zdarzyło mi się spalić to 3,3l ale jazda 60-65km/h.
7,3
Hatchback 5d Facelifting 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
Chciałbym podzielić się z Państwem moimi doświadczeniami z użytkowania Suzuki Swift 1.2 w kontekście spalania. Konfiguracja autka to koła 195/45/16 felgi z Mazdy MX5 (nowy model) oraz sprzężyny firmy Spax obniżające o ok 30mm, świece irydowe NGK z ciut większą przerwą międy elektrodami niż seryjne, reszta standard. Jazda głównie w 2 osoby dorosłe + 2 dzień (4 i 6 lat) + 2 walizki w bagażniku (czasami jeszcze plecak - więcej nie wejdzie) Spalanie rzeczywiste w mieście waha się od 6 do 7 litrów , spalanie na trasie na drogach lokalnych to 5.5l , autostrada to 7.5l , autostrada na pełnym gazie 10l. Spalanie rzeczywiste jest o ok.0.3l wyższe niż wskazanie na komputerze. Autko jest w wersji club , licznik jest wyskalowany do 200km/h i Swift"zamyka" go , przy obecnej konfiguracji kół (mniejszy obwód niż std) jest to ok. 180km/h (gps). Licznik przekłamuje w granicach 10 procent, najprawdopodobniej o tyle jest również mniejszy rzeczywisty przebieg, czyli do spalania, które opisałem wypadałoby uwzględnić tą niedokładność. Przy okazji ... Polecam wymianę sprężyn na progresywne, dobrze współpracują ze std amortyzatorami, jazda jest znacznie bezpieczniejsza. Na std konfiguracji jazda w kolicach 140km/ była ... dziwna, mało stabilna, co ciekawe poniżej tej wartości było ok , powyżej też było lepiej. Pokonywanie zakrętów jak na autko miejskie - bajka. W aucie powyżej 130km/h robi się głośno. Hamulce są wystarczające. Autko ma jeden problem - zamki. Wersja Club to tzw."golas" zamki otwierane są z kluczyka (bagażnik też) co 3 miesiące trzeba przesmarować je, inaczej trudno się dostać do kufra i środka. Poza tym auto bezawaryjne. Obserwacje po przejechaniu 70tys km na wyżej opisanej konfiguracji.
7,6
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
Samochód bardzo ekonomiczny, średnie spalanie w trasie i w miescie jakie osiagam to 7.5l LPG. Jeżdżąc delikatnie 7.1l to norma, na autostradzie jadąc 150-170km/h spalanie maksymalnie w moim przypadku wyniosło 8.5l na odcinku 200km I to był maks. Goraco polecam, silnik swietnie sobie radzi z gazem.
6,4
Hatchback 3d 1.3 92KM 68kW
Suzuki Swift IV
Wyniki pochodzą z tabelki, którą tworzę w oparciu o kolejne tankowania Suzinki. Mając porównanie do Swifta kolejnej generacji z silnikiem 1.2 to pali jak smok (w 1.2 średnie spalanie wg komputera mamy 3,8l/100), jednak patrząc obiektywnie nie jest źle, a przyjemność obcowania z tym samochodem jest warta każdej kwoty przy dystrybutorze ;)
5,3
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Suzuki Swift VI
1500km w te wakacje (trasa Kraków-Trójmiasto, Trójmiasto-Kraków) + jazda po trójmieście. Średnia z dystrybutora 5,0. Przy jeździe 100% po Krakowie średnia z komputera 5.4-5.9. Komputer niestety zawyża gdzieś o 0,5l. Przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście ciężko przekroczyć 6.2-6.3.
7,6
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Suzuki Swift IV
Miasto - 9,5L (światła,korki) Cykl mieszany- 7.5L (dojazd do miasta z przedmieścia ok. 20km) Trasa - 5,9L (trasa 400km w jedną stronę, przy jeździe 80-120km/h) Trasa (V= 140km/h) - 8,5 L Włączona klimatyzacja + 0,5L/100km
5,8
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
Przejechałem nim prawie 170 000km. To ile pali ten samochód zależy TYLKO od użytkownika. Jazda "o kropelce" pozwala na spalanie poniżej 5l/100km ale jest baaardzo nieprzyjemna i nudna. Ten samochód jest dla kierowcy i nie chce się nim jeździć inaczej niż dynamicznie. Robiąc trasy z tempomatem ustawionym na 140kmh notowałem stałe spalanie na poziomie 7,2l/100, podobnie jest przy dynamicznej jeździe po mieście. Po 6 latach 80% szybka trasa/20% miasto spalanie ustabilizowało mi się na 6,5l/100
4,5
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Suzuki Swift VI
Minimalne spalanie 4,0l na trasie 100 km, zrobiłem w terenie wiejskim i pokonałem z trzema osobami na pokładzie i bagażnikiem wypełnionym drewnem. W mieście, nawet w szczycie, spalanie nie przekracza 5l. Wszystkim serdecznie polecam Swifta, bo nie wiem jak Suzuki to zrobiło
5,5
Hatchback 5d Facelifting 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
Pokonuje dzinnie ok 75 km w trasie gdzie dozwolona prędkość to 70 -80 km/h , bardzo optymalna prędkość (4,5l / 100 km) Aczkolwiek na autostradzie jest nie ciekawie tutaj miałem wynik w granicach 7 - 8 l / 100 km a jechałem zaledwie 120 - 130 km/h, i BARDZO udane i ekonomiczne auto. Super stosunek ceny do jakości , na prawde polecam
9,5
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Suzuki Swift IV
Pali jak smok, probleny z silnikiem i obrotami nikt nie potrafi tego naprawić, ogóle nie polecam problemowy silnik łańcuch już świszczy. Żonie się podobał teraz Próbuje się go pozbyć ale nikt tego nie chcę, nie ma jak to mój Golf co pali mniej przy wożeniu palet, i węgla. To co wygląda nie idzie w parze z .....
Suzuki Swift