AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Suzuki
Swift
II
Hatchback
1.0 i 56 KM 41 kW
1.0 i 56 KM 41 kW
Raporty zużycia paliwa
Suzuki Swift II Hatchback
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
5,6
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.6
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.4
Sprawdź najnowsze oferty Suzuki Swift
Zobacz 41 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(77)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
LPG
6,4
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Samochód praktycznie bezawaryjny. Przez 3 lata poleciały mi tylko sworznie dolne wahaczy- koszt 100zł za 2 sztuki z wymianą :) Zużycie paliwa wychodzi mi 0,5L wyższe niż wcześniej w Tico, więc pod tym względem naprawdę bajka. Ceny części poza ASO naprawdę niskie, do tego samochodzik ma bardzo prostą i przemyślaną konstrukcję więc mechanicy w razie czego wezmą dużo mniej za robociznę.
Dodane
14 lat temu
Pb
5,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Zużycie paliwa jest niebywałe jak na 'wiek' projektu jednostki napędowej. Pali bardzo niewiele, łatwo się nim jeździ ECO. Części są śmiesznie tanie, sam samochód jest niebywale prosty więc w zasadzie nie ma co naprawiać. A nawet jeśli już coś się zepsuje, bo po kilkunastu latach ma prawo to i tak nie ma tragedii. Jeśli zostawisz więcej jak 1000 zł u mechanika to znaczy że zrobiłeś bardzo poważny remont ;).
Dodane
14 lat temu
Pb
6,3
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Po 5 latach obserwacji, 2 Swiftach, 3 silnikach 1.0 53 bhp mogę w końcu wydać rzeczową opinię na temat spalania tego ustrojstwa :). Tak jak podałem, latem mamy 5.5 średniego w mieście bez szaleństw, ale również bez totalnego i denerwującego innych kierowców mulenia. 4.7 które podałem na trasę wcale nie pochodzi z trasy, jest to wynik z 500 kilometrowego testu z miasta, konkretnie z trójmiasta. Zastosowałem niemal wszystkie możliwe techniki ekodrivingu, unikanie korków poprzez stosowanie dłuższych objazdów, hamowanie silnikiem i ruszanie w stylu moherowego beretu, jedyne co pominałem to to że miałem nawiew włączony oraz radio. Tak więc niezły wynik. Na trasie nie udało mi się zejść poniżej 5.1 litra. Polska trasa waha się tak od 5.1-5.6 przy jeździe 90-105 z wyprzedzaniem wolnych tirów. Zachodnia trasa 6.5-7.5 prędkości 130-150. Wschodnia trasa (Rosja, Litwa, Łotwa) 5.1-7 litrów przez wzgląd na to że u naszych wschodnich sąsiadów jest na czym się rozpędzić. Skandynawia 5.5-7.5 w zależności czy jedziemy autostradami czy kryjówkami. 8.6 litra to mój obecny rekord na jazdy na jak największe spalanie. Osiągnąłem go w tą zimę, lecz niestety wynik nie jest wiarygodny. Miałem spalone kable wysokiego napięcia i stare świece, zwykle z trudem przekracza się 7.5. W ogóle to chyba przekroczenie 7.5 jest niemożliwe przy 100% sprawnym silniku... No chyba że jeździ się z otwartymi szybami. Kiedyś na innym 100% sprawnym silniku sprawdzałem maksymalne spalanie stosując proste zasady nie ekodrivingu... Wtedy po mieście jeździłem tylko na 2jce a na drogach ekspresowych maksymalnie na 3jce, silniczek wył cały czas, zabawy w sprinty od 0-100 i takie tam. Ciekawostka: Czy wiedzieliście że na 2jce da się rozpędzić do 100 km/h? Tak czy inaczej, nie udało mi się przekroczyć 7.5, za to udało mi się rozszczelnić silnik który miał 250 tyś przebiegu. Wtedy też odkryłem że ta jednostka napędowa nie potrzebuje oleju, przejechałem 2 tyś kilometrów nim się zorientowałem że podczas testu wydmuchało mi połowę uszczelek (poza ta pod głowica, tej o dziwo nic nie było) i olej mi gdzieś uciekł. No ok, może jakiś tam olej gdzieś jeszcze był, ale nie było go na bagnecie... Bagnet był suchy! Po tym rozszczelnieniu wymieniłem silnik na taki z przebiegiem 100 tyś kilometrów i jeżdżę na nim do dziś. To nie mit, tą jednostkę ciężko zarżnąć, trzeba być naprawdę brutalnym i wytrwałym, a i tak prawdopodobni prędzej podłoga zgnije, albo zderzak odpadnie niż silnik podziękuje za współpracę. Gdyby tylko Swift był zrobiony z nierdzewki to, to auto jeździłoby co najmniej 50 lat robiąc na 1 silniku po 1-2 miliony kilometrów. Swiftem przejeździłem niemal 200 tyś kilometrów i nigdy mnie nie zawiódł na trasie. Oczywiście parę rzeczy się zepsuło. Podłoga się zarwała, wahacze popękały, rozrusznik padł, i takie tam... Ale przecież rozrusznik ma prawo wysiąść po 19 latach, czy silnik od wycieraczek ma prawo się spalić po 16. Podłoga ma prawo się zapaść w podwójnym topielcu, wahacz może się złamać jak ktoś głupieje w lesie. Awarie tego auta wynikają tylko ze złego użytkowania (a i tak Swift ma wysoką tolerancję na głupotę właściciela) bądź upływu czasu... Szkoda ze takich aut już się nie produkuje :(. Z chęcią bym kupił nie używanego Swifta MKIII w topowej wersji GTi. Niestety piszę ten raport u schyłku mojej historii z tym samochodem :(((. Najnowsze MKIII z Japonii jakie można kupić ma już 16 lat, przyszedł czas na zmiany, na jakiegoś skomplikowanego diesela, koniec z wariowaniem po mieście, koniec z ręcznymi i jazdą przy odcięciu, MKIII umierają do tego urodziło się dziecko, trzeba kupić coś dużego, coś drogiego. Ehhh, już nigdy nie będę miał samochodu tak wytrzymałego i tak wiernego jak Suzuki Swift trzeciej generacji. Jeśli zdecydujesz się na Swifta, nawet takiego za 1000 zł to nie pożałujesz (mój pierwszy Swift kosztował 2700 i zginął na drzewie po 4 miesiącach od zakupu, a drugi 2200 i przez 5 lat przeszedł wiele napraw konserwujących na łączną kwote około 8 tyś zł, mimo tego nie żałuje). Jeśli zobaczysz w trójmieście zardzewiałego czerwonego Swifta z szarymi drzwiami, szarą tylną klapą i klapką wlewu paliwa to znaczy że oglądasz auto którego wyniki są podane w tym raporcie. Widzisz stary, dziadowski, sypiący się szrot, który w dalszym ciągu ma tak świetne wyniki i idzie jak burza ;).
Dodane
14 lat temu
Pb
6,1
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Generalnie nie jest źle. Mało pali, ale pewnego rodzaju części są znacznie droższe niż u konkurencji. Trzeba też dokładnie znać model samochodu, rok i miejsce produkcji, ponieważ czasami mimo tego samego rocznika i silnika części są różne.
Dodane
15 lat temu
Pb
5,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Bardzo ekonomiczny a przy tym zadziwiająco zrywny. Nikt nie chce uwierzyć, że to tylko 993 cm3.
Dodane
15 lat temu
Pb
6,3
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
jest super, pali niewiele i ceny części też nie są drogie
Dodane
16 lat temu
Pb
6,3
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Pb
5,8
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Pb
5,8
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Autko bardzo ekonomiczne, ale nie wierzcie w bajki o spalaniu w trasie rzedu 4 litrow (no chyba, ze ktos jezdzi cala trase na 5 biegu 70km/h). Nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 5 litrow, chociaz trzeba przyznac, ze trzeba pilowac ten silnik zeby w trasie w miare sprawnie jechac. W miescie (wroclawskie korki) dochodzi do 7 litrow. Czesci tanie, a poza tym praktycznie bezawaryjne. Jedyna przypadlosc w moim przypadku to cieknaca chlodnica i przerdzewialy wydech.
Dodane
16 lat temu
Pb
5,5
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
4,2 (95 ocen)
Sprawdź oferty Suzuki Swift
Wybierz inny silnik
1.0 i 56 KM
1.3 4WD 68 KM
1.3 GTi 101 KM
1.3 i 68 KM
1.3 i 71 KM
1.3 i 4WD 71 KM
1.6 i 75 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Suzuki Swift w pigułce
Suzuki Swift
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki Swift
Dane techniczne
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Raporty zużycia paliwa
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Opinie
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Usterki
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Publikacje
Suzuki Swift
Newsy
Suzuki Swift
Galerie
Suzuki Swift
Nasze pomiary
Suzuki Swift
Filmy
Suzuki Swift
Ogłoszenia
Suzuki Swift
Ceny aut używanych
Suzuki Swift
Dziennik kosztów
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki Swift II Hatchback 1.0 i 56KM 41kW 1991-1995
Testy zderzeniowe
Suzuki
Aktualnie przeglądasz
Suzuki Swift II Hatchback
Dane techniczne
221 opinii
użytkowników
125 ogłoszeń
używanych
3 zgłoszone
usterki
17 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Suzuki Swift
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy