Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 20V 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
9,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 20V 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (37)

10,5
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
8,8
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
11,3
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Bardzo przyzwoicie na dobrej listwie LPGtech Dragon. powyżej 180km/h wiadomo krecil kolo 16l/100km
10,0
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Średnie spalanie przy spokojnej jeździe (100-110) w granicach 9 litrów, przy dynamiczniejszej jeździe (120-140) 10,5 litra ale tutaj już trochę wyprzedzania i kręcenia na obrotach trzeba wliczyć, najwyższe zanotowane spalanie 12 litrów po pierwszych 100km od zakupu. W ciągłym cyklu miejskim nie jeżdżone więc sie nie wypowiem. Ogólnie przy normalnej dynamicznej jeździe bez deptania ciągłego spokojnie można w 10 litrach gazu się mieścić.
11,3
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Duże koszty utrzymania, ale to jednak 20 letnie premium więc nie ma się co spodziewać. Lubi paliwo, zarówno PB jak i LPG. W mieście około 14 litrów w gazie i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Jak skończy się PB trzeba wlać minimum 10litrów by s80 łaskawie odpaliło.
10,0
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
mała awaryjność czyli 5 plus. tylko koszty benzyny . jak ktoś dużo jeździ to trzeba LPG . ale to norma w temacie spalania benzyny
9,9
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Koszty utrzymania niewiele odbiegają od tych które miałem w Skodzie Fabii 1.4 16V. Są wyższe ze względu na paliwo, jednak koszty napraw (niska awaryjność tego auta i niewygórowane ceny części zamiennych, nierzadko niższe niż do Fabki) uspokajająco niskie, wręcz niższe niż miałem u Fabii. najboleśniejszy jest koszt zakupu opon, jeżeli przyjmuje się taką jak ja zasadę, że jest to jedyny kontakt auta z ziemią, zatem ma być właściwy i zapewniający bezpieczeństwo. Koszt ubezpieczenia w granicach 600 zł, więc jak na 2,4L silnik do przyjęcia (nigdy nie zrozumiem dlaczego ubezpieczenie liczone jest od pojemności silnika a nie od przebywanych kilometrów).
9,9
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Auto jak na wielkość silnika i masę autka uznaję za oszczędne. Jeżdżę przede wszystkim w mieście na krótkich trasach (często poniżej 3km) ze względu na odległości w miejscowości w której mieszkam. Podróżuję zarówno sam jak i z całą rodzinką. Spalanie w długiej trasie może być mało dokładne, bo życie "przygwoździło" mnie ostatnio w miejscu, natomiast pozostałe są zdecydowanie bardziej wiarygodne. Niekiedy lubię ostrzej przyspieszyć więc pewnie dało by się zejść niżej, jednak przyjemność z przyciśnięcia pedału gazu do podłogi jest czasami nie do powstrzymania. Szczególnie, że dźwięk silnika zachęca do wkręcania na wyższe obroty. Zwiększone koszty spalania w stosunku do "normalnych" w mniejszym samochodzie rekompensuje zaskakująco dobra cena części zamiennych i niska awaryjność tego auta.
11,0
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
10,2
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Volvo S80 I