AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Volvo
S80
II
Sedan Facelifting
Sedan Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Podsumowanie 27 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2013
2014
2015
2016
2013
2014
2015
2016
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.6 T4 180KM 132kW
9,4
54,33 zł
1
2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
7,8
45,09 zł
1
3.0 T6 304KM 224kW
10,1
58,09 zł
2
1.6 T4F 180KM 132kW
-
-
0
2.0 T5 240KM 177kW
-
-
0
lpg
Silniki Benzynowe
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3.0 T6 304KM 224kW
14,6
37,32 zł
3
on
Silniki Diesla
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,5
39,23 zł
13
2.0 D3 136KM 100kW
6,1
36,95 zł
1
2.0 D4 163KM 120kW
6,3
37,96 zł
3
2.4 D5 215KM 158kW
7,4
45,03 zł
3
1.6 D2 115KM 85kW
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty Volvo
Zobacz 250 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(27)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
10,8
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Ok.10l/100 km jest wynikiem przyzwoitym jak na tę moc i masę oraz napęd na 4 koła. Ceny części normalne. Serwis dość drogi. Lepiej znaleźć nieautoryzowany serwis Volvo (np V-tech) i dobrego elektryka z oprogramowanie do diagnostyki Volvo.
Dodane
8 lat temu
On
6,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Kupując drugi raz to auto brałem pod uwagę także to, czego nie przeczyta się lub zobaczy w testach, także w Autocentrum: Napęd rozrządu paskiem, łatwo dostępny - wymiana 2-3 godziny, koszt max 1 tys. zł (z dodatkami). Klimatyzacja - na tradycyjnym czynniku 134, wymiana 100 zł. Zawieszenie - prosta konstrukcja, jak ktoś chce przyoszczędzić pasują elementy z Mondeo. Ceny części oryginalnych wyraźnie niższe niż w BMW lub Audi, b.dobra dostępność, dużo zamienników. Cały układ wtryskowy Denso, co jak wiadomo wróży dużą trwałość. Wspomaganie tradycyjne hydrauliczne - da się naprawiać. Ceny przeglądów - przeciętne, połowę niższe niż w BMW. Auto z tym silnikiem pali 2-4 litrów mniej, niż poprzednie z D5 2,4 litra.
Dodane
9 lat temu
On
6,5
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 163KM 120kW
Średnio wg.komputera - 6,9-7,0 ltr/100 km (lato) - 7,0-7,2 ltr/100 km (zima) Miasto - 8,0 - 9,0 ltr/100 km Autostrada (140-160 km/h) - 8 ltr/100 km Szosa - 6,3-6,6 ltr/100 km Jak na duże i ciężkie auto nie jest źle. Serwis i części na poziomie marek premium czyli nie jest tanio.
Dodane
9 lat temu
On
6,0
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Biorąc pod uwagę koszty eksploatacyjne to rewelacja tzn. tylko paliwo i to w małych ilościach ponieważ oleju nie bierze. Szkoda, że VOLVO nie daje pakietu serwisowego jak np. BMW (na pięć lat w cenie zakupu samochodu).
Dodane
9 lat temu
On
6,6
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Za krótki okres czasu do oceny
Dodane
9 lat temu
On
5,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
cena nowego około 140 kpln. To dosyć rozsądna cena jak na takie auto. Zużycie paliwa bardzo niskie. Przeglądy średnie. Moim zdaniem dobrze.
Dodane
10 lat temu
On
6,8
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Cen serwisu nie liczę, bo samochód relatywnie młody, więc oprę się tylko o koszty paliwa. Nie mogę dać innej oceny aniżeli doskonale. Ciężka limuzyna - 1700kg, włączona klimatyzacja trasa na tempomacie 120-130 = 5.5l. Szok. Trasa na tempomacie 180km/h nie odpuszczając ani na chwilę = 8.4L.. Aby spalil 10L, musialbym chyba cały czas trzymać nogę wciśnięta do oporu przez całą długą trasę. Przy normalnej jezdzie po autostradach i trasach ekspresowych, wychodzi w granicach 6.5L/100km Miasto przy dośc dynamicznej jeździe i automatem ustawionym w tryb sport ok 8L, przy jezdzie Eco - 7L.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Volvo S80 II Sedan Facelifting
4,5 (18 ocen)
Wybierz silnik
1.6 D2 115 KM
1.6 T4 180 KM
1.6 T4F 180 KM
2.0 D3 136 KM
2.0 D4 163 KM
2.0 D4 DRIVE-E 181 KM
2.0 T5 240 KM
2.0 T5 DRIVE-E 245 KM
2.4 D5 215 KM
3.0 T6 304 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo S80 w pigułce
Volvo S80
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo S80
Dane techniczne
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Opinie
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Usterki
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Publikacje
Volvo S80
Newsy
Volvo S80
Galerie
Volvo S80
Nasze pomiary
Volvo S80
Filmy
Volvo S80
Ogłoszenia
Volvo S80
Ceny aut używanych
Volvo S80
Dziennik kosztów
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo S80 II Sedan Facelifting
Dane techniczne
18 opinii
użytkowników
17 ogłoszeń
używanych
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy