Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 II Sedan Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,5
Deklaracja producenta
4,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1

Lista raportów zużycia paliwa (13)

6,4
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
VOLVO S80 II 2.0 D - pierwotnie 181 KM i 400NM - po wgraniu pakietu PLESTAR (oprogramowanie silnika i skrzyni biegów) 200 KM i 440 NM - znaczny przyrost osiągów (głównie szybkość zmiany biegów i moment obrotowy zrobiły swoje) - minimalne zużycie przy eco-jeździe na trasie 4,9 l/100. Standardowa wartość przy jeździe mieszanej (60% miasto/40% S-ki) 6,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe 7,8-8,0,
6,0
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,0
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
8,5
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,1
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Klasa premium (?) ... więc musi boleć ... choć da się wytrzymać :))
6,0
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
dość wysokie
6,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Kupując drugi raz to auto brałem pod uwagę także to, czego nie przeczyta się lub zobaczy w testach, także w Autocentrum: Napęd rozrządu paskiem, łatwo dostępny - wymiana 2-3 godziny, koszt max 1 tys. zł (z dodatkami). Klimatyzacja - na tradycyjnym czynniku 134, wymiana 100 zł. Zawieszenie - prosta konstrukcja, jak ktoś chce przyoszczędzić pasują elementy z Mondeo. Ceny części oryginalnych wyraźnie niższe niż w BMW lub Audi, b.dobra dostępność, dużo zamienników. Cały układ wtryskowy Denso, co jak wiadomo wróży dużą trwałość. Wspomaganie tradycyjne hydrauliczne - da się naprawiać. Ceny przeglądów - przeciętne, połowę niższe niż w BMW. Auto z tym silnikiem pali 2-4 litrów mniej, niż poprzednie z D5 2,4 litra.
6,0
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Biorąc pod uwagę koszty eksploatacyjne to rewelacja tzn. tylko paliwo i to w małych ilościach ponieważ oleju nie bierze. Szkoda, że VOLVO nie daje pakietu serwisowego jak np. BMW (na pięć lat w cenie zakupu samochodu).
Volvo S80 II Sedan Facelifting