Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Coupe

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz

Subaru Impreza I Coupe – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4350 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2520 mm
Rozstaw kół - przód 1460 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 203 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Subaru Impreza I Coupe
10,3 – 12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
Subaru Impreza I
Coupe 2.0 4x4 280KM 206kW
mam juz swoje sti 3 lata autko przez ten czas bez awaryjne, naprawde polecam wiadomo nie jest zbyt oszczedne ale jezeli ktos szuka sportowego auta z napedem na 4 kola powinien sie z tym liczyc 2.0 l silniczek swietnie sobie daje rade i mozna sobie niezle poszalec ale nalezy pilnowac na czas wymieniac olej (ja nawet czasem wymieniam olej 2 razy w roku),olej musi byc jakis dobry nie taniocha z beczki luzem ja leje castrol edge , po dluzszym postoju rozgzewac silnik nie wazne czy zima czy lato , po jezdzie takiej szybszej np.po autostradzie przed wylaczeniem silnika dac mu z 1-2 minuty na ostygniecie turbiny polecam poprostu
12,2
Subaru Impreza I
Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW
Super autko ;-) zajefajnie lata ;-) z tym ze w opisie jest blad bo na tyle zawsze w 2.5RS 4x4 sa tarcze a nie bebny ;-) 12 minimalne spalanie to spalanie ktore jezdzac gdziekolwiek procz dlugich tras wystepuje wacha sie miedzy 12 a 13 tu kazali podac minimalne wiec 12... predkosci max do 180 po wislostradzie... 14.5 to max jaki udalo mi sie spalic na pelnym zbiorniku ponad 50l zrobilem 350km opole - wawa pedal caly czas w podlodze jedynie co to hamowania przed budkami i skrzyzowania... (upalanki nie wpisane bo nie litrazowane) 10 to minimum jakie to pije na trasie sopot - opole 500km na pelnym zbiorniku ;-) predkosci mniej wiecej 100 czasem 140 a czasem 80 jak to na trasie bywa... auto US-spec, wiec jak ktos sie przymierza to na poczatek polecam zmiane hamulcow na GT99/00/WRX 4-ro tloczki + przewody w oplocie, bo te amerykanskie hamulce nie hamuja, oraz zawieszenie na KYB AGX, bo zawieszenie buja jak na statku ;-) jak ktos nie lubi kierownicy takiej jak w jelczu to tez proponuje zmienic na eu-spec ;-) reszta ok, fotele w miare trzymaja ale i tak lepsze sa z GT00/99/WRX. Auto ogolnie sluzy do jazdy okolicznosciowej (wieczory, weekendy, upalanki).
15,0
Subaru Impreza I
Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW
Od poltora roku posiadam wersje 2,5 benzyna bez turbo (coupe), zrobioną na 211 Hp. Auto rewelacja-niezawodne tylko na moim zmienionym zawieszeniu nie na nasze drogi. Ale cos za cos. Spalanie naprawde różne. Po miescie ponizej 15 chyba nie udało mi sie zejść. Średnio wychodzi 18 przy naszych warszawskich korkach. W trasie nie oszczędzajac 13 litrow. Powazniejsze usterki to przepływomierz (koszt miedzy 500 a 600zl juz nie pamietam dokladnie ile zakupiony w 4turbo)
Subaru Impreza I Coupe