Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW 1998-2000

Lata produkcji: 1998 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2457 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 167 KM (123 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 225 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Subaru Impreza I Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW 1998-2000
12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,2
Subaru Impreza I
Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW
Super autko ;-) zajefajnie lata ;-) z tym ze w opisie jest blad bo na tyle zawsze w 2.5RS 4x4 sa tarcze a nie bebny ;-) 12 minimalne spalanie to spalanie ktore jezdzac gdziekolwiek procz dlugich tras wystepuje wacha sie miedzy 12 a 13 tu kazali podac minimalne wiec 12... predkosci max do 180 po wislostradzie... 14.5 to max jaki udalo mi sie spalic na pelnym zbiorniku ponad 50l zrobilem 350km opole - wawa pedal caly czas w podlodze jedynie co to hamowania przed budkami i skrzyzowania... (upalanki nie wpisane bo nie litrazowane) 10 to minimum jakie to pije na trasie sopot - opole 500km na pelnym zbiorniku ;-) predkosci mniej wiecej 100 czasem 140 a czasem 80 jak to na trasie bywa... auto US-spec, wiec jak ktos sie przymierza to na poczatek polecam zmiane hamulcow na GT99/00/WRX 4-ro tloczki + przewody w oplocie, bo te amerykanskie hamulce nie hamuja, oraz zawieszenie na KYB AGX, bo zawieszenie buja jak na statku ;-) jak ktos nie lubi kierownicy takiej jak w jelczu to tez proponuje zmienic na eu-spec ;-) reszta ok, fotele w miare trzymaja ale i tak lepsze sa z GT00/99/WRX. Auto ogolnie sluzy do jazdy okolicznosciowej (wieczory, weekendy, upalanki).
15,0
Subaru Impreza I
Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW
Od poltora roku posiadam wersje 2,5 benzyna bez turbo (coupe), zrobioną na 211 Hp. Auto rewelacja-niezawodne tylko na moim zmienionym zawieszeniu nie na nasze drogi. Ale cos za cos. Spalanie naprawde różne. Po miescie ponizej 15 chyba nie udało mi sie zejść. Średnio wychodzi 18 przy naszych warszawskich korkach. W trasie nie oszczędzajac 13 litrow. Powazniejsze usterki to przepływomierz (koszt miedzy 500 a 600zl juz nie pamietam dokladnie ile zakupiony w 4turbo)
9,6
Subaru Impreza I
Coupe 2.5 4x4 167KM 123kW
Subaru Impreza I Coupe