Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Kombi 2.0 16V 125KM 92kW 1998-2000

Lata produkcji: 1998 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum 50tys km wcześniej, a ewentualne naprawy trwają mniej więcej 30-60min. Może poza regulacją zaworów.... Generalnie świetny samochód któremu brakuje trochę wyciszenia.
3,8
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Bardzo trwałe zawieszenie, b. dobry silnik(choć osprzęt już bywa do wymiany, a nie jest najtańszy), napęd rewelacyjny ale uwaga na ewentualne uszkodzenia spowodowane złą eksploatacją. Najsłabsza jak to u japońca blacharka(do tego stopnia ,że wypadają dziury do wnętrza pojazdu-miejsca mocowań tylnych amortyzatorów).Wnętrze surowe ale w miarę trwałe, fotele raczej solidne.
4,3
~burat@wp.pl
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Bardzo dobre auto,jeśli chodzi o przeniesienie napędu, szczególnie zimą robi duże wrażenie, jeśli komuś nie przeszkadza typowo japońskie wnętrze,czyli ergonomia do bólu, to na prawdę polecam.Co do spalania to jestem pozytywnie zaskoczony, średnio koło 10l/100km przy stałym napędzie na 4 koła sadzę ze nie jest jakąś tragedią,zresztą można zawsze założyć gaz, który silniki boxera znoszą bardzo dobrze.
Subaru Impreza I Kombi