Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW 1994-2000

Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW 1994-2000
Lata produkcji: 1994 - 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 24
Koszt ogólny 103,28 PLN
PB73 PLN
Wydatki serwisowe 151,85 PLN Pozostałe wydatki 76,02 PLN

Dane techniczne Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW 1994-2000

Podstawowe parametry Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW
Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 211 KM (155 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 8,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Subaru Impreza I Kombi 2.0 i Turbo 4WD 211KM 155kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5

Publikacje o Subaru Impreza

Newsy o Subaru Impreza

Subaru Impreza I Kombi
Aktualnie przeglądasz Subaru Impreza I Kombi