Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW 1998-2000

Lata produkcji: 1998 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 292 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 8,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Subaru Impreza I Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW 1998-2000
12,3
l/100 km
14,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Nieporozumieniem jest twierdzenie, że to auto pali ogromne ilości paliwa. Jeśli jeździ się nim normalnie tzn w granicach rozsądnych obrotów to ze spalaniem można wytrzymać. To auto po mieście, do góra 3000 obrotów na kolejnych biegach zostawia za sobą praktycznie wszystkie inne auta, więc po co mu non stop dawać buta. Ostatnio przejechałem 500 kilometrów (Beskidy, Tatry, Pieniny) czyli nie po płaskim i średnie spalanie wyszło dokładnie 8! Było by mniej, ale czasem trza było przycisnąć. Przy tej mocy i osiągach spokojnie 5* (Silnik)
12,1
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
silnik jest po remoncie,w cyklu mieszanym spalanie pomiędzy 10-11 L/100km,spokojna jazda troche ponad 9 L/100km,jak dasz mu "wycisk" to moąna się zdziwic,wir w baku -50L/250-300km:) IMPREZA 2.0 I 16V 4WD TURBO KOMBI (Silnik)
10,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
260KM i 260 km/h , od nowości jeden właściciel przy rozsądnym użytkowaniu i takich osiągach (ok.5 sek.do 100 km/h) takie zużycie paliwa to naprawdę niewiele (średnie sp.na dystansie 10000 km 9.6 lit./100km mierzone w okresie od września do marca).Obecnie 180 tys.km bez żadnych napraw i przy takim samym spalaniu (Silnik)
Subaru Impreza I Kombi