Szukaj

Informacje o Subaru Legacy I Kombi

Lata produkcji: 1989 – 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Subaru Legacy I Kombi – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4620 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1480 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Rozstaw kół - przód 1460 mm
Rozstaw kół - tył 1450 mm
Prześwit 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 960 mm
Długość siedziska przedniego 480 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 970 mm
Długość siedziska tylnego 470 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1875 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1250 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1215 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2011 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1020 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,7
~polishbastard
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
Auto dające dużą frajdę z jazdy, bardzo niepozorne i zostawiające w tyle wszystkich miłośników TDI i innych zawalonych elektroniką wynalazków. Dźwięk FENOMENALNY! Początkowy pomruk powyżej 5000 rpm zamienia się w oszałamiający jazgot. Napęd 4x4 sprawia, że zimą odjedziecie na światłach nawet potężnym, 400-konnym niemieckim super-autom np. BMW M5. Nie ma szans z tylnym napędem i prędzej wyląduje na drzewie niż was dogoni. I żadne ESP nie pomoże. Natomiast wiek robi swoje i turbodziadka polecam tylko znawcom, majsterkowiczom, albo osobom mającym w okolicy DOBRY serwis Subaru- auto wymaga mechanika z wiedzą i doświadczeniem. Części jest mało albo wcale i trzeba ściągać je z całej Europy, bo w Niemczech też jest cienko. Najlepiej kupić 2 auta- jedno do jazdy, drugie na części. Unikniecie w ten sposób przykrych niespodzianek. To kosztuje, ale lepiej wydać raz dużo niż później latać po serwisach i się wk..urzać. Mimo atrakcyjnych cen na rynku nie polecam kupna osobom nie mającym wystarczających funduszy. Koszty eksploatacji zwalą z nóg niejednego. Zasada jest prosta- nie kupuj auta, na które Cię nie stać. I tu nie chodzi tylko o sam zakup czy paliwo.
4,9
~Mrc
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 4WD 116KM 85kW
Te samochody były od początku do końca, konsekwentnie zaprojektowane tak, by działać niezawodnie. Konstrukcja stanowi zespół świetnie dopasowanych do siebie podzespołów. To nie kombinacje w dzisiejszym stylu: silnik weźmiemy z fiata, skrzynię z Nyski, zawieszenie z opelka no a fotele oczywiście z wahadłowca, a na masce dajmy znaczek vw - będzie tanio, kosmopolitycznie i kolorowo. Ja po sprzedaży Legacy dałem się skusić i kupiłem auto innego producenta. Potem w panice swój błąd naprawiałem, teraz mam stara imprezę i cieszę się, jak dziecko. Jestem daleki od popadania w kulty marek i podejrzliwy w stosunku do marketingu. To, jak ci spece mieszają konsumentom w głowach, napawa mnie odrazą. Ale Subaru jako jedna z niewielu firm zdaje się zachowywać to minimum uczciwości, które mnie satysfakcjonuje.
4,1
~beny21-86@tlen.pl
Subaru Legacy I
Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW
auto do tej pory mnie nie zawiodło i praktycznie sie nie psuje i to wlasnie jest konkretna marka.moze sa inne auta piekniejsze z napedami 4x4 ale nawet naped ladnej audiki quattro chowa sie przy mozliwosciach subaryny a dodatkowy reduktor dodatkowo to potwierdza.
Średnie spalanie dla Subaru Legacy I Kombi
9,7 – 12,2
l/100 km
11,2 – 14,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Subaru Legacy I
Kombi 2.2 Super 4WD 136KM 100kW
Na wstępie zaznaczę, że Subaru jest w automacie, którego nie mogłem zaznaczyć w opcjach wpsiu. Co mogę napisać, ile wlejesz tyle spali ;) Bolączką jest 4 biegowy automat, który nie pozwala zejść poniżej 2250-2500 obrotów, także nawet przy spokojnej jeździe autko lubi pić. Z czasem jak wyczujemy auto, można zejść ze spalaniem do około 10-11 litrów w mieście przy w miarę spokojnej jeździe, co w sumie nie jest takim złym wynikiem w mojej opinii. Jak chcemy szybciej i dynamiczniej, to otrzymamy wynik bliższy 15-16 litrów. W trasy wybieram się rzadko i jeżeli już to na krótkie, więc mało mam do napisania. Na odcinkach 80-90 km dróg poza miastowych, przy prędkości około 100-110 kmh można zejść poniżej tej dziesiątki, ale też nie dużo ;)
12,2
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
Nikt nie kupuje takiego auta by nim jeździć powoli, natomiast na upartego- przy 70-80 km/h na 5 biegu spalanie spada do 10 l./100. To bardzo dobry wynik. Gaz świetnie nadaje się do tych aut. Ciekawostka- spalanie gazu na autostradzie przy prędkości przelotowej 190-210km/h - 25 l./100 !!! Jak zakładać gaz to tylko butle 80 l.- inaczej będziecie tankować co 250-300 km.
9,7
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 4WD 116KM 85kW
Wiadomo, że pali więcej niż porównywalny kaleki samochód napędzany na jedną oś, ale może 1 litr, może 2. Puste waży prawie 1400 kg, a w mieście pali ok. 11,5 l, na trasie od 8 do 10, to jest spory samochód.
Subaru Legacy I Kombi