Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW 1989-1994

Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW 1989-1994
Lata produkcji: 1989 - 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 50
Koszt ogólny 78,22 PLN
LPG7 PLN
Wydatki serwisowe 49,22 PLN Pozostałe wydatki 81,55 PLN

Autodiagnoza Subaru Legacy I

Liczba wpisów: 7
falowanie obrotów silnika przy wlączonej klimatyzacji
dodał: ~pachol, 7 lat temu
W trakcie postoju po włączeniu klimatyzacji silnik faluje w zakresie 500- 1200 obr/min. Falowanie nie jest ciągłe, występuje nieregularnie. Po wyłączeniu klimatyzacji problem znika.
Czy spryskany silnik zieloną substancją wyglądającą na konserwującą to normalna sprawa czy może chęć zatajenia jakiejś usterki?
pozdrawiam
Zapala się kontrolka ręcznego
dodał: Zachar, 8 lat temu
przy mocnym hamowaniu lub na ostrym zakręcie (o ostrym przyspieszaniu przy tej wersji silnikowej nie moge napisac) zapalala sie kontrolka hamulca recznego. Nie mialo to zwiazku z przymarzaniem linki bo recznego nie uzywam. Po jakiejs chwili gaslo.
Problem z przepustnicą - brak mocy pomiędzy 2000 a 3000 obrotów.
dodał: lancer1, 4 lata temu
Witam, moim problemem jest brak mocy albo wyraźny jej zanik w zakresie obrotów pomiędzy 2 a 3 tys. W serwisie na komputerze wyszedł błąd przepustnicy. Po jej resecie praca silnika wraca do normy ale po ok 150km znów zaczynają się problemy. Na początku serwis subaru powiedział, że trzeba przeczyścić przepustnicę i ze 2 razy zresetować ustawienie kompa, ale to również pomogło tylko na chwilę. Później powiedzieli, że te silniki tak mają (2.0 benzyna produkowane pomiędzy 2003 a 2007) i że producent sprawdzał tą usterkę ale zrzucił winę na polskie paliwo, bo podobno tylko w Polsce ta usterka...

Dane techniczne Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW 1989-1994

Podstawowe parametry Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW
Produkowany od 1989 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1820 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM (76 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 147 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Subaru Legacy I Kombi 1.8 4WD 103KM 76kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD

Publikacje o Subaru Legacy

Newsy o Subaru Legacy