Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009

Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009
Lata produkcji: 2007 - 2009
Segment: Klasa średnia
Auto na naszym rynku trochę niedocenione i o ile nadwozie jest bardziej herbatką z melisy, niż kieliszkiem wódki, to silniki są rynkowym kunsztem. Najsłabszy, benzynowy motor o pojemności 2.0l może i nie oszałamia, ale za to w zupełności wystarczy do w miarę dynamicznej jazdy u nie narwanych kierowców. Faktycznie trzeba wejść na wysokie obroty, żeby pokazał, co naprawdę potrafi, ale ten dźwięk boksera... choćby dla niego warto. Sporo osób pewnie uzna, że szuka czegoś więcej. Motor 2.5l 173KM jest trochę dynamiczniejszy, ale prawdziwe emocje zapewni w wersji z turbosprężarką i mocą 250KM. Podobną moc ma jeszcze benzynowe 3.0l – oba pozwalają zobaczyć „setkę” w czasie poniżej 7 sekund, a w tak spokojnym stylizacyjnie aucie to naprawdę bezcenne. Dla oszczędnych jest 150-konny diesel. Zimny pracuje trochę „oschle”, ale jak już się rozgrzeje, to robi się znacznie ciekawiej. Do tego chętnie pnie się po obrotomierzu, turbodziura nie przeraża swoją wielkością... co tu dużo mówić – dobry silnik wysokoprężny.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Dane techniczne Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009

Podstawowe parametry Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Produkowany od 2007 do 2009 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Subaru Legacy

Newsy o Subaru Legacy

Subaru Legacy IV Sedan