Szukaj

Informacje o Subaru XV II Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW 2019-2020

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostało na zupełnie nowej platformie koncernu. Konstrukcja płyty podłogowej została wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosła o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracę układu kierowniczego.

 

W centralnej części kabiny pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsługę multimediów oraz umożliwia podłączenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykończenia wnętrza charakteryzują się wyższą jakością. Zwiekszeniu uległa także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.

czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
4,5
~Robert
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Jestem bardzo zadowolony, samochód zaskoczył mnie swoją uniwersalnością. W codziennej eksploatacji sprawdza się doskonale. Parkowanie w miejscu po osobowym samochodzie czy jakiś większy krawężnik w połączeniu z bardzo dobrą widocznością i zwrotnością nie stanowi problemu. Samochód pali mniej i przyspiesza szybciej niż deklaruje producent. W weekend mogę z marszu pojechać nad wodę, w góry czy do lasu niezależnie od pory roku i napewno dojadę i wrócę.
Subaru XV II Crossover