Szukaj

Informacje o Suzuki Baleno II Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW 1998-1999

Lata produkcji: 1998 – 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Suzuki Baleno to produkowany w latach 1995-2002 oraz powtórnie od roku 2016, miejski hatchback z segmentu B, a uprzednio także model z segmentu C (niższa klasa średnia). Początkowo był pierwszym autem kompaktowym japońskiej marki. Pierwsza generacja Suzuki Baleno była odmianą eksportową modelu Cultus Crescent (oferowanego w Stanach Zjednoczonych jako Esteem), która powstała w oparciu o model Swift, funkcjonujący w Japonii pod szyldem Cultus. Auto reaktywowano po czternastu latach, jednakże już jako 5-drzwiowego hatchbacka należącego do segmentu B, którego zadaniem miało być zapełnienie miejsca w katalogu marki, po wycofaniu modelu SX4 z oferty.
czytaj więcej
Produkowany od 1998 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1590 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPFI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Suzuki Baleno II Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW 1998-1999
7,3
l/100 km
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Suzuki Baleno II
Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW
Absolutna rewelacja. Napisalem o silniku, ze jest tytanem pracy, ale to auto....coz to ekonomiczny ideal. Mam na podworku jeszcze dwa samochody, jeden nowy drugi stary (VW) i musze powiedziec, ze Suzuki jest autem, ktore: - nigdy sie nie unieruchomilo na skutek awarii (nie wliczajac zuzytego akumulatora) - przez lata jego serwis polegal na "klockach, rozrzadzie i pierdolach", ale glownie na dolewaniu benzyny/oleju i tylko - zaliczylem tym autem dachowanie, wielokrotne bicie przodu/tylu etc- chetnie wykladam po 2/4 tys zlotych, aby moc tym "jezdzic dalej", bo auto jest tak proste i tak wytrzymale, ze dzis w nie wsiade i wiem, ze gdzie tylko chce to dojade i to calkiem dynamicznie co zapewni mi motor 1.6 106KM.
7,8
Suzuki Baleno II
Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW
Przyznam sie szczerze, ze oczekiwalem, iz tak rzadkie auto jak Suzuki bedzie drozsze w utrzymaniu. Spalanie w miescie jest wzorowe i nigdy praktycznie nie przekracza 8l, w trasie, a podrozuje dosc dynamicznie wynosi okolo 7l benzyny. Przeglady wychodza taniej niz w autach francuskich, a w Warszawie za naprawy w jednej z autoryzowanych stacji Suzuki place bardzo uczciwie i rzadko...samochod nigdy nie odmowil mi posluszenstwa w stopniu, ktory by go unieruchomil. Zawsze dojezdzalem nim do serwisu, a ma juz 300tys. km!
6,7
Suzuki Baleno II
Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW
jak na ten silnik idealnie straszyli mnie że będzie palił 10 litrów ale to ludzie którzy od wieków mają bajkę o cudzie aut niemieckich
Suzuki Baleno II Kombi