Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting

Lata produkcji: 2008 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Największy i najmocniejszy z terenowych samochodów Suzuki. Jego pierwsza generacja była większą i lepiej wyposażoną wersją Suzuki Vitara. W 2002 i 2004 roku model przechodził modernizacje. Wersja po faceliftingu była sprzedawana w USA pod nazwą Chevrolet Tracker. Po wycofaniu modelu Vitara w 2003 roku, Grand Vitara de facto zajął jego miejsce w ofercie Suzuki. Od 2005 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu zbudowanego na platformie podłogowej GM Theta. W 2008 roku model przeszedł kolejną modernizację.
Powagosław
Wszechstronna terenówka za rozsądne pieniądze – to dwa argumenty przemawiające na korzyść tego auta. Dzięki nim, jego nabywcy nie muszą zbyt dokładnie przyglądać się nadwoziu Grand Vitary. Bo mówienie, że wygląda ono przeciętnie to komplement. ~Powagosław
Luzacjusz
Grand Vitara to podobno damska terenówka. Damska, czyli taka, która podoba się kobietom. A wiecie czemu kupują ją kobiety? Bo nie zrobiłby tego żaden normalny facet. Po co miałby płacić za nudę? ~Luzacjusz

Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting

Podstawowe parametry Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Promień skrętu 5,1 m
Wymiary zewnętrzne Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Długość 4005 mm
Szerokość 1810 mm
Wysokość 1695 mm
Rozstaw osi 2440 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1570 mm
Zwis przedni 755 mm
Zwis tylny 810 mm
Prześwit 200 mm
Wymiary bagażnika Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 964 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 184 l
Własności terenowe Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Kąt natarcia 29 stopnie
Kąt rampowy 20 stopnie
Kąt zejścia 36 stopnie
Szkic techniczny Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 5
Koszt ogólny 24,36 PLN
PB24.36 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 1 058,25 PLN

Autodiagnoza Suzuki Grand Vitara II

Liczba wpisów: 13
brak mocy silnika, komputer wykazuje masę błędów
dodał: ~kirke18, 8 lat temu
Włączyła się kontrolka z symbolem silnika. Najpierw- zły sterownik, potem kolejno: czujnik na pompie, pompa (mała el., wymieniono, stara okazała się sprawna), trochę jeździł i znowu czek silnika, zaczął tracić moc, słychać turbinę, zaczął gasnąć w trakcie jazdy. Odłączono immobiliser, elekrtonik wymienił czujnik pompy, trochę jeźdił i znów gasł. Mechanik- pompa główna, wymieniona. Jeździ, ale czek się włączył, w trakcie jazdy ok, ale po wysprzęgleniu spadają obroty i nie można przegazować (obroty do ok. 2 tys. i nie idzie dalej) po wrzuceniu biegu jedzie.
pompy ABS i ESP
dodał: cezary_renberg, ponad rok temu
PO 10 LATACH EKSPLOATACJI ZAPALIŁA SIĘ KONTROLKA ESP .W autoryzowanym serwisie za wymianę zażyczyli 8500 zł .żaden zamiennik nie wchodzi w grę stwierdzili że, to wada fabryczna i nie da się naprawić. Znalazłem w Polsce warsztat, KTÓRY naprawia takie pompy i udziela dożywotniej gwarancji koszt naprawy na miejscu to 1000 zł. można wysłać kurierem koszt. 800 zł . Zakład znajduje się w Ozorkowie pod Łodzią. naprawa po umówionej wizycie trwa ok. 2 godzin.
Silnik - odgłos "klekotania" w wąskim zakresie obrotów.
dodał: irekste, 2 lata temu
Witam. Mam problem z dziwnymi odgłosami z silnika. Odgłosy przypominają "klekotanie" zaworów, dzieje się to w bardzo wąskim przedziale obrotów (zazwyczaj w okolicach 2000 obr/min. Dzieje się to w momencie gdy dodaję gazu lub ujmuję, lub gdy zdejmuję nogę z "gazu" podczas redukcji biegów. Liczyłem, że problemem jest rozrząd, ale po wymianie rozrządu i regulacji zaworów problem nie ustąpił. Zauważyłem, że ten odgłos "klekotania" jest intensywniejszy przy rozgrzanym silniku, ale po dolaniu oleju prawie do stanu "max" ten odgłos jest cichszy i krótszy....

Publikacje o Suzuki Grand Vitara

Newsy o Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Suzuki Grand Vitara II SUV 3d Facelifting