Szukaj

Suzuki Ignis – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Suzuki Ignis

Lata produkcji: 2000 – teraz
Segment: Auta małe
Suzuki Ignis produkowany był w latach 2000-2008, a następnie, po 8-letniej, od 2016 r., kiedy to na rynku zadebiutowała trzecia generacja tego małego modelu. W gamie japońskiej marki auto stało się następcą wysłużonego Suzuki Cultus. Przyjmując amerykańską klasyfikację samochodów, model należy uznawać za mini crossover SUV, gdyż stanowi połączenie właściwości małego miejskiego samochodu, kombi oraz auta terenowego. Suzuki Ignis stał się tym samym jednym z pierwszych reprezentantów tego rodzaju „synkretycznych” modeli w swej klasie.
czytaj więcej
Powagosław

Sam pomysł nie jest zły: bezpretensjonalny, malutki crossover skrojony jakby pod kobiece oczekiwania. Co do wykonania można mieć mieszane uczucia: przód na przykład całkiem sympatyczny, tył z kolei nie grzeszy urodą. Dla wielu jedyną pań reakcją na całość niestety będzie po prostu wzruszenie ramionami.

~Powagosław
Luzacjusz

No cóż… Ten samochód powinien nazywać się, przynajmniej w Polsce: „O gustach się nie dyskutuje”. Tylko wtedy miałbym powód, by nie mówić publicznie, jakie to straszne brzydactwo.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Ignis

Cena od: 75 900 PLN

Oceny Suzuki Ignis

Liczba ocen: 163
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~77radek77
Suzuki Ignis III
Crossover 1.2 DUALJET SHVS 90KM 66kW
Ten prawdziwie wyjątkowy i urzekający pojazd jest idealny dla tych, którzy chcą wyróżnić się z mnóstwa monotonnych, przeciętnych aut na drogach. Zakupiony dwa lata temu jako używana hybryda z napędem na cztery koła, przebiegiem około 80 tyś. kilometrów, może pochwalić się automatyczną skrzynią biegów DTG. Samochód, pierwotnie sprowadzony z Japonii, ponieważ mieszkam w kraju, w którym kierownica znajduje się po tej ''niewłaściwej''stronie :) Pierwszym aspektem, który od razu przyciąga uwagę, jest oszałamiający kształt i wykwintne linie nadwozia. Drugą cechą, która staje się oczywista po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów, jest jego niezwykła niezawodność. Regularna wymiana oleju niewątpliwie przyczyni się do długiej żywotności i imponującego przebiegu. Trzecią cechą, jest wyjątkowo niskie zużycie paliwa. Czwartym atutem, który z pewnością zrobi wrażenie, jest zaskakująco przestronne wnętrze, szczególnie gdy ocenimy książkę po okładce.
Dodane 4 dni temu
4,2
~1
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Auto bardzo fajne (przebieg 154 374) można powiedzieć, że prawie bez awaryjne. Idealne w miasto, bo nie za duże, świetne w teren, bo jest lekko podwyższone. Krawężniki nie są mu straszne. Po rozłożeniu tylnych siedzeń dość dużo miejsca. Z przyczepką do 750kg też się fajnie prowadzi. Na trasy takie średnie, ponieważ ma słabe wygłuszenie. Spalanie jest nie za duże nie za małe. Zatankowanie do pełna baku starczyło na 700-800km jazdy w trasie. Auto ma świetny silnik 1.3 że zmiennymi fazami rozrządu. Polecam autko z czystym sumieniem.
Dodane 10 miesięcy temu
4,3
~Tadeusz
Suzuki Ignis III
Crossover 1.2 DUALJET SHVS 90KM 66kW
Samochód bardzo wszechstronny chociaż nie pozbawiony wad. Jest spójny konstrukcyjnie. Suzuki chyba nie tylko jeden z nielicznych producentów na świecie ma koncepcję na pojazd. Jest niesamowicie lekki, ma wiele elementów konstrukcyjnych wykonanych z wysoko wytrzymałych stali, wszystko jest podporządkowane niskiej masie. Dzięki temu spala mało paliwa, ma doskonałe jak na tak małe auto właściwości terenowe. Koła są rozstawione w narożnikach karoserii więc nie ma problemu z podjazdem pod krawężniki i zjazdem z nich. Napęd na cztery koła wyciągnie z każdej opresji. A jak ktoś lubi polatać bokiem to zimą po wyłączeniu ESP jak najbardziej się da. Oczywiście niska masa ma też swoje wady. Nie najlepszy poziom bezpieczeństwa jak i słabe wygłuszenie i wysoki poziom hałasu. Zawieszenie jest bardzo twarde. Jak masz na pokładzie komplet trzy i cztery osoby to samochód dobija. Dzięki temu też dobrze chodził w zakrętach. Podwozie jest podatne na rdzewienie. Jest to co prawda tylko powierzchowny nalot ale gdybym miał możliwość to od samego początku zakonserwowałbym go poliuretanem. Części koszmarnie drogie i dostępne w większości tylko w ASO. Fajny samochód do miasta. Siedzi się dość wysoko. 3,70 długości sprawia że wjedziesz w każdą dziurę czy miejsce parkingowe.
Dodane 2 lata temu

Raporty spalania Suzuki Ignis

Liczba raportów: 183
Średnie spalanie dla Suzuki Ignis
5,0 – 7,9
l/100 km
4,8
l/100 km
7,4 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem po autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco
Dodane 10 lat temu
6,2
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem po autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco
Dodane 10 lat temu
4,8
Suzuki Ignis III
Crossover 1,2 DUALJET 90KM 66kW
Auto oszczędne - w mieście w zależności od warunków (korków) 5.2-6.2 Poza miastem na drogach zwykłych przy oszczędniej jeździe można nawet zejść poniżej 4.0 - na ekspresówce przy 110-120 km/g ok 5.5-6.0 przy 100-110 5.0-5.5
Dodane 8 lat temu
Suzuki Ignis

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów