Szukaj

Test euroncap Suzuki Ignis 1.2 GL, 4x2, safety pack

Suzuki Ignis 1.2 GL, 4x2, safety pack
2016
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy terenowy
Klasa auta:
Auta najmniejsze
Masa auta:
820 kg
Wynik testu
87%
Ochrona dorosłego
79%
Ochrona dziecka
77%
Zabezpieczenie przechodnia
60%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

33.1 pkt | 87 %

Ochrona dziecka

Uderzenie przodem
5,5pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie przodem (sztywna bariera)
6,0 pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku
16,0pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
2,6pkt
AEB Miasto
3,0 pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - tył
Uderzenie z tyłu - tył
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

38.8 pkt | 79 %

Ochrona pieszego

Bazowa ocena auta
19,8pkt

Uderzenie z przodu
11,8 pkt
Obecne zdjęcie
Obecne zdjęcie "uderzenie z przodu"
Uderzenie z boku
8,0 pkt
Obecne zdjęcie
Obecne zdjęcie "uderzenie z boku"
Systemy bezpieczeństwa
7,0 pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
ROMER kidfix XP
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Graco booster
Ustawienie:
do przodu

Niechronieni użytkownicy drogi

32.6 pkt | 77 %

Zabezpieczenia

AEB Niechronieni użytkownicy drogi
4,3 pkt
Głowa
18,4 pkt
Miednica
3,9 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

7.2 pkt | 60 %

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
Asystent pasa ruchu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
1,7 pkt
Systemy AEB
2,5 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia

Pozamiejskie systemy awaryjnego
hamowania AEB
  • Opcjonalny
  • Interfejs człowiek-maszyna:
  • Wynik:
    Dobry