Szukaj

Informacje o Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta małe

Swift będzie oferowany z 1-litrowym BoosterJetem, W ofercie Suzuki ma znaleźć się także motor 1,2-litrowy, który występował będzie  również w układzie tzw mild-hybryd, znamym z modelu Baleno.

 

Powagosław

Nie jest to najbardziej stylowy maluch na rynku, ale oferuje całkiem udany i sprawdzony jak na Suzuki koncept nadwozia, niezłą markę i uczciwą cenę za to wszystko. Wygląda jak face-lifting poprzedniej generacji, ale lepiej tak niż psuć coś, co działa.

~Powagosław
Luzacjusz

Kogo właściwie obchodzi to jak ten samochód wygląda? Raczej mało kogo, a skoro jestem w mniejszości, z czystym sumieniem powiem, że Swifta zobaczyłem i o nim nie śniłem. Może dlatego mało kogo obchodzi jak ten samochód wygląda.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Swift

Cena od: 70 900 PLN
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM (61 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 107 Nm przy 2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 71,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Łukasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
To były długie poszukiwania małego, miejskiego auta. Brałem pod uwagę wiele aut i szczerze nigdy mi przez myśl nie przeszedł mi swift dopóki nie odwiedziłem salonu. Miałem dosyć proste wymagania od auta: łapatologiczny silnik z 4 cylindrami, automat, niskie spalania i możliwie wysoka bezawaryjność. Pomijałem kwestie takie jak osiągi i prędkość bo nie tego szukałem. Swift właśnie spełnił wszystkie moje wymagania i liczę, że posłuży mi jako daily do jeżdżenia wokoło komina przez najbliższe 10 lat :)
5,0
~Tomasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Przesiadłem się ze Skody Octavii 2019 rok z DSG i bogatym wyposażeniem. Szukałem miejskiego autka z automatem, nieoklepanego i bezawaryjnego. Dostałem ofertę leasingu na Suzuki i zaskoczony ceną postanowiłem zaryzykować. Pierwsze wrażenie to lekko inny sposób prowadzenia i lekkość auta. Mimo to jestem mega zadowolony. Wykonanie jest na dobrym poziomie, fotele zaskakująco wygodne, skrzynia sprawuje się super, przestrzeni sporo, dynamika zadziwia i nie ma w zasadzie do czego się przyczepić. Uważam, że to autko będzie mega kompanem podczas podróży!
4,8
~tomek
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Świetny samochód do miasta, przestronny i ekonomiczny. Bardzo trwała i prosta w budowie jednostka napędowa. W wersji wyposażenia Premium Plus dostajemy więcej systemów niż niejedno auto z segmentu C i D: czujnik martwego pola, adaptatycjny tempomat, ledy, automatyczne włączanie świateł, kamera cofania, rozpoznawanie znaków i pasów na drodze, ostrzeżenie przed kolizją i pieszymi, etc... Niestety oszczędzano na wszystkim, jest mnóstwo plastiku
Średnie spalanie dla Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW od 2020
4,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Rozczarowanie? Nie do końca. Wiadomo, że producenci napiszą każdą bzdurę żeby tylko sprzedaż była. Natomiast pierdoły, które wypisują tutaj użytkownicy to już inna para kaloszy. Przejechane 2 tysiące kilometrów. Najlepiej trasa pod warunkiem, że nie wyprzedzasz, nie przekraczasz 4 tysi obrotów i na autostradzie max licznikowa setka (czyli realnie około 94km/h), a i najlepiej "podpiąć się" tempomatem pod jakąś ciężarówkę na największym zbliżeniu. Masz wtedy wymarzone 4,5 l/100, a jaka frajda z jazdy???? :););). To nie jest auto miejskie!!!! Po mieście żeby zmieścić się w 8,5 l/100 trzeba mocno nakombinować. Broń Boże żadnych ściganek, dynamicznego ruszania ze świateł, obowiązkowy auto-stop, a najlepiej to jeździć tak, żeby nie używać hamulca. Przy jeździe do 3 tysi obrotów wychodzi mi 8,5 przy zapalonej non stop w głowie czerwonej lampce: UWAGA SPALANIE. Dodam, że 95% jazdy robię sam, Strach pomyśleć gdybym miał wozić całą pięcioosobową rodzinę. Z niecierpliwością czekam na złote porady magików jak wyciągnąć tym autem poniżej 6l po mieście. Dodać oczywiście należy, że te 8,5 to nie jest wynik przy DYNAMICZNEJ jeździe miejskiej. Auto super, spala tyle ile musi tylko po co te pierdoły na forach?
4,7
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Średnia z 3000 km, miasto/trasa: 60%/40% to tylko 4,6l/100km. Bez specjalnego oszczędzania pedała gazu. Jednym słowem rewelacja! Może z takim wynikiem konkurować z samochodami na LPG. Dam znać o średniej po 10 tys. km.
4,4
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Zaskakujące zużycie paliwa sprawdzone po zatankowaniu do pełna, wynik komputera identyczny jak wyliczenie. Dzięki hybrydzie nie ma problemu przy przyśpieszaniu, można dodać dobre spasowanie elementów tapicerki.
Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting