Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Suzuki Vitara III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 97 900 PLN

Oceny Suzuki Vitara III

Liczba ocen: 123
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Roman
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 DDiS 120KM 88kW
Auto zakupione w Szwecji , w PL od połowy roku, w moich rękach 3 miesiące. jest to druga opinia po zrobieniu trasy S-ką oraz częściowo autostradą. Autko zaskakuje mnie bardzo pozytywnie, a mam pewne porównanie, gdyż jest moim 24 prywatnym samochodem. Zużycie paliwa na autostradzie i S-ce 3,5-3,7 litra/100 km - tankowanie do pełna od-do i co ciekawe, komputer na trasie zawyżył faktyczne zużycie paliwa a w mieście liczy dokładnie bez odchyleń, jazda w deszczu i mgle - najszybciej 130 km/h, częściej na 4 i 5 biegu (skrzynia manualna 6-tka), w dwie osoby z niewielkim bagażem, jazda płynna, opony zimowe.
4,5
~Radek
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
5 gwiazdek za zużycie paliwa średnia 6,2l a najwolniej nie jeżdżę. Minusy to słaby lakier, tanie materiały wykończenia wnętrza, radio oraz głośniki. Zalety: to samochód niewiele droższy niż malolitrazowy, pali tyle co seicento, bezawaryjny, zaprojektowany z głową. Minusem niezbyt udana stylistyka. Jednak poza kilkoma powyższymi niedociągnięciami, biorąc pod uwagę cenę daje 5 gwiazdek i samochód był warty swej ceny. Wszyscy co krytykują zawieszenie i inne niedociagniecia, niech sobie kupią osobowego mercedesa za 2 razy więcej, nic nie ma za darmo.
4,4
~Jaro
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
samochód jeździ głównie po mieście codziennie dojazd do pracy i kilka razy w roku na wycieczki kilkudniowe po kraju no i raz do roku na konkretne wakacje w tym roku były włochy okolice wenecji, silnik spokojnie daje radę na trasie pokonuje gładko długie podjazdy na autostradzie przebiegającej przez górskie odcinki kupiłem go dla rodziny nie lubię grzebać przy samochodach zależało mi żeby był bezawaryjny na razie brak śladów zużycia lakier trzyma się całkiem nieźle nie jest porysowany od mycia dynamika fajna jak na ten silnik wystarczająca hamulce super widoczność w lusterkach bardzo dobra wersja premium więc posiada kamerkę cofania i felgi 17 calowe kupując oczekiwałem sprawnego auta które będzie cieszyć właściciela i tak właśnie jest
Średnie spalanie dla Suzuki Vitara III
5,4 – 6,8
l/100 km
6,1
l/100 km
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Długo nie zamienię na inny :). Psuć się nie ma co, obsługa to tylko lanie paliwa. Spalanie śr. 5,8l /100km ( liczone z kilometrów przy tankowaniu pod korek), zimą czasem 6,2, przy jeździe 50/50 (miasto/trasa). Ścigacz to nie jest, ale marudy nie denerwują ;). Autko jako całość - stosunek - cena/jakość/utrzymanie oceniam na 5-. Mały minus to pojemność bagażnika - trochę mała oraz dość wysoki próg ,choć u mnie może to wynikać z tego że poprzedni samochód takiego nie miał. Generalnie polecam z tym silnikiem.
5,8
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Mam auto od tygodnia, dzisiaj druga wizyta na stacji i tu przyjemne zaskoczenie. Od tankowania do tankowania przejechałem 386 km w jeździe mieszanej. Komputer pokazał średnie zużycie 5.1 l. Do baku weszło 22,4 litra za 145 zł. Zużycie 5,8 litra/100 koszt 38 zł. Jest ok. Przyznam że jeździłem raczej płynnie
5,4
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.5 Strong Hybrid 116KM 85kW
Od hybrydy spodziewałem się większych oszczędności. 6.5 po mieście. Na trasie w okolicy 5. Mieszany cykl 5,5 do 5,8. Rozumiem że to 4x4 napęd i trochę może być podwyższone spalanie. Ale mam jeszcze corolle w hybrydzie 1.8 i tam w cyklu mieszanym jest wynik 4l na 100km. To jest jakiś wynik

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 14
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awaria automatycznej skrzyni biegów
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020
  • inne
  • 800 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 10
Po przejechaniu 800 km awarii uległa automatyczna skrzynia biegów. Auto zostało naprawione dopiero po 14 dniach. Jest to mój czwarty nowy samochód: 1 miałem przez 10 lat, 2 - również przez 10 lat, 3 przez 7 lat i 4 przez 2 lata. W żadnym z tych aut przez czas ich użytkowania, nie wystąpiła żadna poważna awaria. Na podstawie moich doświadczeń nie polecam aut firmy Suzuki. Moim zdaniem lepiej kupić jakieś auto budżetowe, bo jest dużo tańsze. W ten sposób można zaoszczędzić sporo pieniędzy a przecież również ma gwarancję w przypadku usterki.
1 komentarz
Suzuki Vitara III