Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Suzuki Vitara III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 97 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4175 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1610 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Zwis przedni 875 mm
Zwis tylny 800 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 710 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 375 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Radek
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
5 gwiazdek za zużycie paliwa średnia 6,2l a najwolniej nie jeżdżę. Minusy to słaby lakier, tanie materiały wykończenia wnętrza, radio oraz głośniki. Zalety: to samochód niewiele droższy niż malolitrazowy, pali tyle co seicento, bezawaryjny, zaprojektowany z głową. Minusem niezbyt udana stylistyka. Jednak poza kilkoma powyższymi niedociągnięciami, biorąc pod uwagę cenę daje 5 gwiazdek i samochód był warty swej ceny. Wszyscy co krytykują zawieszenie i inne niedociagniecia, niech sobie kupią osobowego mercedesa za 2 razy więcej, nic nie ma za darmo.
4,4
~Jaro
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
samochód jeździ głównie po mieście codziennie dojazd do pracy i kilka razy w roku na wycieczki kilkudniowe po kraju no i raz do roku na konkretne wakacje w tym roku były włochy okolice wenecji, silnik spokojnie daje radę na trasie pokonuje gładko długie podjazdy na autostradzie przebiegającej przez górskie odcinki kupiłem go dla rodziny nie lubię grzebać przy samochodach zależało mi żeby był bezawaryjny na razie brak śladów zużycia lakier trzyma się całkiem nieźle nie jest porysowany od mycia dynamika fajna jak na ten silnik wystarczająca hamulce super widoczność w lusterkach bardzo dobra wersja premium więc posiada kamerkę cofania i felgi 17 calowe kupując oczekiwałem sprawnego auta które będzie cieszyć właściciela i tak właśnie jest
4,5
~Krecik Kato
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Mam to auto od pól roku i cały czas odczuwam radość z dokonanego wyboru. Pierwotnie planowałem kopic kolejne Audi A4 Allroad używane za ok 100tys , potem pomyślałem o nowym aucie i przetestowałem Hondę HRV , Subaru XV, Mazdę cx30 , Toyotę CHR, Suzuki S-Cross i na koniec Vitarę, która mnie zauroczyła. To świetny , lekko prowadzący się samochód do jazdy miejskiej i na krótkich dystansach. Taki fajny towarzysz do załatwiania codziennych spraw, auto skromne, neutralne , nie prowokujące do szaleństw Nic nikomu nie pokazuje ani nie udowadnia. Jeżeli mam nastrój mogę pojechać dynamiczniej i Vitara też jest w tym dobra.

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 14
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awaria automatycznej skrzyni biegów
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020
  • inne
  • 800 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 10
Po przejechaniu 800 km awarii uległa automatyczna skrzynia biegów. Auto zostało naprawione dopiero po 14 dniach. Jest to mój czwarty nowy samochód: 1 miałem przez 10 lat, 2 - również przez 10 lat, 3 przez 7 lat i 4 przez 2 lata. W żadnym z tych aut przez czas ich użytkowania, nie wystąpiła żadna poważna awaria. Na podstawie moich doświadczeń nie polecam aut firmy Suzuki. Moim zdaniem lepiej kupić jakieś auto budżetowe, bo jest dużo tańsze. W ten sposób można zaoszczędzić sporo pieniędzy a przecież również ma gwarancję w przypadku usterki.
1 komentarz
Suzuki Vitara III SUV Facelifting