Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Suzuki Vitara III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 64 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4175 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1610 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Zwis przedni 875 mm
Zwis tylny 800 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 710 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 375 l
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(53%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

2,7
~Robert
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 140KM 103kW
Suzuki Vitara III
Fatalne prowadzenie poza terenem zabudowanym, uczucie "zabierania" kierownicy z rąk na nierównościach, jazda jest męcząca. Przy idealnych warunkach na drodze i dobrej pogodzie jest ok. Nocą jak wieje wiatr i pada deszcz to strach tym samochodem wyjechać na drogę. Samochód bardzo podatny na wiatr. Ostatnie lata jeździłem 10 różnymi samochodami, ale Vitara przypomniała mi czasy rozklekotanego Fiata 126p z czasów szkoły średniej. Silnik 1.4 booster jet bardzo fajny. Na plus systemy bezpieczeństwa. Android auto na moim telefonie nie zadziałało, ale próbowałem tylko raz. Bezpieczeństwo to podstawa, dlatego na dzień dzisiejszy nie kupiłbym tego samochodu ponownie.
4,7
~zbyrek
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 140KM 103kW
Suzuki Vitara III
Samochód ładnie się prezentuje. Może na drodze wydawać się małym otępiałym crossoverkiem, ale jego niska waga i mocno uturbiony silnik działają cuda. Przyśpieszenie od 0-100 jak w motocyklu - wbija w fotel. Wyprzedzanie na autostradzie żaden problem, gnam 140km/h na 6 biegu wciskam mocniej gaz i samochód startuje jak rakieta bez żadnej redukcji zostawiając w tyle ospałych kierowców. Bardzo elastyczny silnik. Po mieście spokojnie można jeździć tylko do 4 biegu, bez żęcholącego silnika. Spalanie rewelacyjne, jak gnam 160km/h autostradą przez pół Polski załadowany 4 osobami z bagażami wychodzi mi średnio 7,6l/100. Jak jadę 90km/h po wiejskich drogach to spalania wyszło mi 5,3l/100 na docinku 200km. Bagażnik trochę mały na 2-3 osoby jeśli chodzi o wyjazd na wakacje (bez wózka dziecięcego). Plastiki w środku przy zegarach czasami skrzypią chyba od różnic temperatur. Poza tym w prosty sposób bez ingerencji w komputer można wyłączyć na stałe start&stop co akurat mi odpowiada.
3,5
~Mariusz
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Suzuki Vitara III
To mały i delikatny zamochodzik. Zupełnie inny niż stare Vitary. Lubię go, bo fajnie się jeździ, ale martwi mnie i to bardzu utrata wartości. Auto jest bardzo budżetowe i to widać dosłownie wszędzie. Boję się, że nie wytrzyma długo. Dlatego będę jeździł max 3-4 lata, a potem niech się jakiś Janusz martwi. W mieście jeździ się bardzo dobrze. Pozycja za kierownicą jest wysoka, jak to w suvie, jest bardzo zwrotny. Łatwo się parkuje. W trasie to zupełnie inna bajka. Jest głośno, byle podmuch wiatru zmienia kierunek jazdy. Wspomaganie kierownicy jak w starej Corolli. Kręcimy jednym palcem i uważamy, żeby nie za mocno, bo możemy w coś przydzwonić. Całokształ wypada wg mnie przeciętnie. Gdyby nie spodziewany duży spadek wartości i w zasadzie pewne na 100% kłopoty z korozją powiedziałbym, że to fajny samochód do miasta zamiast nudnego kompakta.
Suzuki Vitara III SUV Facelifting