Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Auris II Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW od 2013

Lata produkcji: 2013 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia

W Aurisie hitem jest wariant hybrydowy i faktycznie warto go rozważyć. W mieście zadowoli się niewielką ilością paliwa, a w trasie zachowuje elastyczność i dynamikę. Trzeba tylko przyzwyczaić się do skrzyni biegów utrzymującej silnik na wysokich obrotach podczas przyspieszania i raczej znikomej przyjemności z jazdy. To po prostu auto do przemieszczania się. Tańszą i dobrą alternatywą dla niewymagających kierowców jest benzynowy motor 1.33 99KM lub diesel 1.6 D-4D 112KM. Słabsze wersje są trochę za słabe do tego auta, a najlepszym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest 1.6-litrowy silnik benzynowy o mocy 132KM.

Powagosław
W końcu odważniejszy projekt Toyoty, o który aż się prosiło. Patrzę na Aurisa z przyjemnością, bo miło krzyżują się jego linie, ale i z całą świadomością, że mało to oryginalny design. Taki urok Toyoty, choć tym razem słowo „urok” nie jest na wyrost. ~Powagosław
Luzacjusz
Zawsze to jakaś odmiana po koszmarnie nudnym, bezpłciowym poprzedniku. Ale wyszło jakoś na siłę, mało świeżości… Projektanci Toyoty chyba projektowali nowego Aurisa przekonani, że ich praca pójdzie na marne, bo i tak przyjdzie koniec świata. No i masz… ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Auris II Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 312
Koszt ogólny 33,97 PLN
ON30 PLN
Wydatki serwisowe 8,97 PLN Pozostałe wydatki 4,00 PLN

Dane techniczne Toyota Auris II Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW od 2013

Podstawowe parametry Toyota Auris II Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 124 KM (91 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 1600-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi
Przeniesienie napędu Toyota Auris II Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Toyota Auris

Newsy o Toyota Auris

Toyota Auris II Touring Sports