Szukaj

Toyota Avensis II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Toyota Avensis II

Lata produkcji: 2002 – 2009
Segment: Klasa średnia
Druga generacja Toyoty Avensis wprowadzona została na rynek w roku 2003. Kształt samochodu, zaprojektowanego przez Japończyka Suguya Fukosato, stał się spójniejszy i bardziej przemyślany i znacząco kontrastował z wyglądem modelu pierwszej generacji. Toyota Avensis II podtrzymała miano jednego z najpopularniejszych samochodów Toyoty oraz jednego z liderów swojej klasy (także w Polsce). Auto w roku 2006 poddano lekkiemu faceliftingowi (odnowione m.in. atrapa chłodnicy, położenie kierunkowskazów, zderzak oraz design wnętrza).
czytaj więcej
Powagosław
Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem. ~Luzacjusz

Oceny Toyota Avensis II

Liczba ocen: 846
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Przemek
Toyota Avensis II
Kombi 1.8 VVT-i 129KM 95kW
Mija siedemnasty rok jazdy tym autem. Ferrari jest szybsze, Rolls Royce bardziej prestiżowy, kosiarki z trójcylindrowymi silniczkami mniej palą a widlaste ósemki mają o niebo lepsze brzmienie. W dodatku Avensis jest.. przeciętna. Taki nie rzucający się w oczy samochód, jeden z wielu na drogach, ani ładniejszy, ani brzydszy. Dlaczego więc patrzę z podziwem na Toyotę Avensis T25? Otóż ten wóz jest niczym Wieczyste Ruchadło rodem z Sapkowskiego. Raz puszczone w ruch śmiga bez awarii i przestojów - w moim przypadku już 17 lat i zdążyło najechać prawie 300.000 km. Po prostu niezniszczalne, bezawaryjne, niemal bezobsługowe jeździdło. Mam wrażenie, że gdybym ja żył odpowiednio długo, mógłbym nim jeździć do końca istnienia Wszechświata.
Dodane 3 miesiące temu
4,5
~Bartosz
Toyota Avensis II
Hatchback 1.8 VVT-i 129KM 95kW
Po nieudanej przygodzie z francuską motoryzacją postanowiłem kupić samochód kojarzony z niezawodnością - dlatego też padło na Toyotę. Długo szukałem Avensisa w automacie, ale w końcu udało się i z pewnością nie żałuje zakupu. Wbrew niektórym opiniom auto jest bardzo komfortowe, do 120km/h wewnątrz jest dość cicho, a fotele nie powodują dyskomfortu nawet w kilkugodzinnej trasie. Do tych zalet dochodzi pojemny bagażnik - wcześniej miałem sedana, do którego przez mały otwór ciężko było cokolwiek większego włożyć - Avensis to liftback, więc otwór jest ogromny i można śmiało jechać po sprzęt AGD, czy meble.
Dodane ponad rok temu
2,6
~Jeeż
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Ten model burzy mit niezawodnej Toyoty. Przy przebiegu powyżej 220 tys km silnik jest już ulany olejem, a jakby tego było mało, lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą. Problem z uszczelką miał oczywiście nie tylko mój egzemplarz, widziałem trzy auta z tą samą przypadłością. W Avensisie nierzadko niedomaga też pompa wody. Wtryski Denso są trwałe, ale gdy już nadejdzie ich czas, to koszt regeneracji naprawdę srogo wydrenuje portfel właściciela. Nawet nie wspominam tu o zakupie nowych wtryskiwaczy, bo kwoty, które trzeba wtedy położyć są absolutnie chore. I jeśli już o chorych kwotach mowa - ceny części są wysokie. Samochód może się wizualnie podobać, jednak pod tym płaszczykiem wyglądu kryje się kilka grubych mankamentów. Nie polecam przekonywać się na własnej skórze, ile pieniędzy można władować w taką Toyotę.
Dodane 2 lata temu

Usterki Toyota Avensis II

Liczba wpisów: 67
Samochód słabo odpala przy niskiej temperaturze.
  • Toyota Avensis II Sedan 2.2 D-4D 150KM 110kW 2005-2009
  • silnik
  • 130 tys. km
Gdy jest ciepło samochód pali poprawnie, ale im bardziej spada temperatura tym odpalanie jest bardziej kłopotliwe. Posiadam samochód jeszcze dość krótko i nie przetestowałem go przy ujemnych temperaturach, ale przy 0 stopni C odpalił mi dopiero za trzecim razem! Obawiam się, że gdy temperatura spadnie do -10 *C w ogóle nie uda mi się go odpalić. Dodam, że przy np. 7 *C też ma pewne problemy i odpala za drugim razem. Wymieniłem akumulator na nowy, ale nic nie pomogło. Niedawno wymieniałem olej i zalałem najlepszy 5W/30 Casrol. Sprawdzano mi samochód na diagnostyce na samym początku gdy go kupiłem, ale na komputerze wszystko było w porządku. Wydaje się, że rozrusznik kręci prawidłowo. Proszę o pomoc w możliwych rozwiązaniach na wyeliminowanie usterki.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Oświetlenie lamp tylnych i brak zapalonej kontrolki świateł, przy ich włączeniu?
  • Toyota Avensis II Sedan 2.0 D-4D 116KM 85kW 2002-2005
  • instalacja elektryczna
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam problem, ponieważ wymieniłem żarówkę w tylnej lampie lewej i wszystkie światła świeciły, a po chwili przestały świecić wszystkie światła z tyłu oraz kontrolka zapalonych świateł mijania na desce rozdzielczej. Jak zapale światła to tylko z przodu działają , a z tyłu żadne i kontrolka śie też nie pali. Myślę, że było jakieś zwarcie, ale nie wiem który bezpiecznik odpowiada za tylne światła i kontrolkę. Z tego co wyczytałem w instrukcji to te w kabinie samochodu z numerem 43, ale to by mi nie działały też światła z przodu. Jutro ide do mechanika, ale proszę o pomoc jak ktoś miał podobny problem, bo boję się, że mechanik coś wymyśli i skasuje mnie jak za zboże.
Dodane 11 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
głuchy stuk
  • Toyota Avensis II Sedan 2.0 D-4D 116KM 85kW 2002-2005
  • układ napędowy
* Dzień dobry toyota avensis d4d rok 2004 przeb. 155000 km mój problem polega na tym iż podczas jazdy prędkość 60 km/h bieg 4 przy gwałtownym odpuszczeniu gazu słychać stuk gdzieś w okolicy skrzynia biegów silnik to samo przy gwałtownym dodaniu gazu ten sam stuk podczas jazdy prędkość 140/h gwałtowne odpuszczenie gazu taki sam objaw to samo dzieje się podczas zmiany biegów z 3 na 4 i z 4 na 5 kontrola w serwisie toyoty półosie- brak luzu poduszki- brak luzu układ kierowniczy- brak luzów diagnoza koło dwu masowe wymieniłem koło i sprzęgło i nic to nie pomogło wydałem 3 tysiaki i nie wiem co dalej robić może ktoś miał taki przypadek może jakiś luz w skrzyni biegów proszę o porady co może być przyczyną
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 22
4,0
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 VVT-i 147KM 108kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 113 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
O Gazik słyszałem wiele dobrego od znajomych, na forach i po zakupie toyoty sam chciałem u nich zamontować instalacje w silniku z bezpośrednim wtryskiem (toyota avensis 2.0 D4). Niestety ze względu na zbyt odległe terminy nie mogłem i zamontowałem w innym krakowskim autoryzowanym serwisie STAG. Po zainstalowaniu notorycznie był problem, jednak wtedy skontaktowałem się z...
Dodane 7 lat temu
5,0
Toyota Avensis II
Sedan 1.8 VVT-i 129KM 95kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: VIALLE
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Muszę powiedzieć, że montowałem w tym aucie instalację z duszą na ramieniu. Dużo osób straszyło, że brak hydraulicznej regulacji zaworów powoduje przy LPG szybkie zużycie silnika, że siadają zmienne fazy rozrządu, że na desce wyskakują checki itp. Mogę teraz powiedzieć z czystym sumieniem, że te wszystkie opinie to mity. Zamontowałem instalację Viale - wtrysk w fazie...
Dodane 8 lat temu
4,5
Toyota Avensis II
Sedan 1.8 VVT-i 129KM 95kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: VIALLE
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Muszę powiedzieć, że montowałem w tym aucie instalację z duszą na ramieniu. Dużo osób straszyło, że brak hydraulicznej regulacji zaworów powoduje przy LPG szybkie zużycie silnika, że siadają zmienne fazy rozrządu, że na desce wyskakują checki itp. Mogę teraz powiedzieć z czystym sumieniem, że te wszystkie opinie to mity. Zamontowałem instalację Viale - wtrysk w fazie...
Dodane 8 lat temu
Toyota Avensis II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów