Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Klasa średnia

Trochę brakuje tu elastyczniejszych silników, np. wspomaganych doładowaniem. Najtańsza wersja ma pod maską benzynowy motor 1.6 132KM – to trochę mało jak na sporą limuzynę. Silnik lubi wysokie obroty i warto być tego świadomym. Najlepszy wybór to benzynowe 1.8l 147KM lub 2.0l 152KM. Te jednostki też lubią wspinać się po obrotomierzu, ale w ich przypadku przynajmniej czuć moc. Mimo wszystko diesle są znacznie elastyczniejsze. Co prawda 1.6 122KM można polecić głównie firmom, ale za to już 2.0 143KM sprawdza się w codziennym użytkowaniu bez większego problemu. 

Powagosław
Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Toyota Avensis III

Liczba wpisów: 44
Dokuczliwe wibracje silnika w zakresie 1200 ÷ 1600 obr/min
dodał: Marcin74, 2 lata temu
Przy obrotach silnika ok. 1200 - 1600 obr/min wyczuwalne wibracje silnika przenoszące się na kabinę i kierownicę. Objawy występują zarówno na postoju, bez względu na wciśnięte sprzęgło jak i na luzie i podczas jazdy na każdym biegu. Czy ktoś z Was zaobserwował coś podobnego?
Pojedyncze stuknięcie na kierownicy podczas skrętu.
dodał: camell1, 4 lata temu
Zauważyłem, że podczas skrętu w prawo czasem odczuwam puknięcie na kierownicy, to puknięcie jest słyszalne. Jak chcę wywołać to puknięcie to nie mogę, natomiast jak jadę i wchodzę w zakręt z niezbyt dużą prędkością i w zasadzie już nie kręcę kierownicą tylko utrzymuję kont skrętu, wtedy jest puknięcie. Auto ma przejechane 4000km, obawiam się, że serwis mnie zbędzie, że nie wywołali usterki podczas prób warsztatowych. Może ktoś się z czymś takim spotkał.
Uszkodzone lusterko
dodał: Dracker, 6 lat temu
Witam serdecznie. Kilka dni temu skradziono mi wkład z lusterka prawego. Mam pytanie czy da radę gdzieś zakupić sam wkład czy lepiej całe lusterko. Jeśli całe lusterko to czy ktoś z Was wie ilu pinowe? Bez demontarzu widzę 6 kabelków z czego 4 nadal są podłączone a dwa czarne najprawdopodobniej odpowiedzialne są za ogrzewanie lusterka. Myślę, że powinienem zakupić 5 pinowe ale nie mam pewności. Proszę o szybką pomoc.

Dane techniczne Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW od 2015

Podstawowe parametry Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM (97 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 78,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Toyota Avensis

Newsy o Toyota Avensis

Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Aktualnie przeglądasz Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015