Szukaj

Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW 2015-2018

Informacje o Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia

Trochę brakuje tu elastyczniejszych silników, np. wspomaganych doładowaniem. Najtańsza wersja ma pod maską benzynowy motor 1.6 132KM – to trochę mało jak na sporą limuzynę. Silnik lubi wysokie obroty i warto być tego świadomym. Najlepszy wybór to benzynowe 1.8l 147KM lub 2.0l 152KM. Te jednostki też lubią wspinać się po obrotomierzu, ale w ich przypadku przynajmniej czuć moc. Mimo wszystko diesle są znacznie elastyczniejsze. Co prawda 1.6 122KM można polecić głównie firmom, ale za to już 2.0 143KM sprawdza się w codziennym użytkowaniu bez większego problemu. 

czytaj więcej
Powagosław
Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1987 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 152 KM (112 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 97,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia
Średnie spalanie dla Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW 2015-2018
7,6
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Ubezpieczenie to indywidualna sprawa. Jedynym kosztem jak na razie jest zakup paliwa i myślę, że niezależnie od sposobu jazdy każdy będzie zadowolony. Widzę po opiniach, że inni wskazują na większe spalanie. Może jeżdżę spokojniej, a może sprzyja mi codzienna trasa do pracy, w każdym bądź razie na ostatnich 3-4 tys. km samochód średnio spalił mi 6,2 l, co uważam za wynik rewelacyjny i drgą największą zalęte tego modelu. Inne spalanie: autostrada 140 km/h - 8,0, autostrada 160 km/h - 8,6. Poprzednio mój stary Passat 1,9 TDI automat brał 1 l więcej.
Dodane 8 lat temu
9,0
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Instalacja LPG z dotryskiem benzyny: -80-100km/h 7LPG + 1 PB -130km/h 8LPG + 2PB -180-200 10LPG + 3PB
Dodane 2 lata temu
10,7
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Przy normalnej jeździe pali 10 LPG jak na wagę i wygodę oraz wielkość auta nie jest źle. Przy jeździe 150-160 mniej więcej 12 litrów powyżej 160 spalanie rośnie nawet do 14 litrów gazu pozdro
Dodane 3 lata temu

Usterki Toyota Avensis III

Liczba wpisów: 39
awaria wtryskiwaczy
  • Toyota Avensis III Wagon 2.0 D-4D 126KM 93kW 2009-2011
  • układ wtryskowy
  • 145 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 9
Witam Proszę zwrócić uwagę gdzie tankujemy paliwo, w tym przypadku auta z silnikami diesla czeka wymiana wtryskiwaczy przy różnych przebiegach, u mnie 145 000km przebieg autentyczny awaria wtrysków, u sąsiada przebieg 220 000km również wtryski, znajomy ma Toyotę Rav4 również przy 180 000km poszły wtryski. Toyota ma wtryski piezoelektryczne i ich się nie regeneruje jedynie pozostaje zakup nowych ok. 5000zł lub używane za połowę ceny, które nie wiadomo jak długo pochodzą. W nieautoryzowanym serwisie gdzie wymieniano mi wtryski uzyskałem informację że to już piąte auto na wtryski, które było tankowane na stacji ......., gdzie paliwo było tańsze od innych stacji, a te silniki powinny być tankowane np. na Shelu, BP itp.
Dodane 5 lat temu
2 komentarze
awaria wtryskiwaczy
  • Toyota Avensis III Wagon 2.0 D-4D 126KM 93kW 2009-2011
  • układ wtryskowy
  • 145 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam Proszę zwrócić uwagę gdzie tankujemy paliwo, w tym przypadku auta z silnikami diesla czeka wymiana wtryskiwaczy przy różnych przebiegach, u mnie 145 000km przebieg autentyczny awaria wtrysków, u sąsiada przebieg 220 000km również wtryski, znajomy ma Toyotę Rav4 również przy 180 000km poszły wtryski. Toyota ma wtryski piezoelektryczne i ich się nie regeneruje jedynie pozostaje zakup nowych ok. 5000zł lub używane za połowę ceny, które nie wiadomo jak długo pochodzą. W nieautoryzowanym serwisie gdzie wymieniano mi wtryski uzyskałem informację że to już piąte auto na wtryski, które było tankowane na stacji ......., gdzie paliwo było tańsze od innych stacji, a te silniki powinny być tankowane np. na Shelu, BP itp.
Dodane 5 lat temu
Pojawiająca się awaria automatycznego ręcznego
  • Toyota Avensis III Wagon 2.0 D-4D 126KM 93kW 2009-2011
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Po uruchomieniu silnika pojawił się komunikat "Parking brake inoperable". Zapaliła się kontrolka załączonego hamulca ręcznego (czerwona) + pomarańczowa kontrolka wykrzyknik i kontrolka okładzin Pomimo że kontrolki się paliły ręczny nie był załączony po zgaszeniu silnika słychać jak ręczny załącza się automatycznie i trzyma Po uruchomieniu silnika ręczny dalej trzyma ale nie działa przycisk zwalniania hamulca ręcznego jest to automatyczny przycisk hamulca ręcznego Wrzucam bieg puszczam delikatnie sprzęgło i ruszam ręczny zwalnia ale kontrolki palą się dalej samochodem mogę jechać nic po drodze nie hamuje auta Gaszę silnik przyciskiem start/stop ręczny załącza się automatycznie Usterka wystąpiła jesień/zima jak jest wilgotno, deszcze kałuże, po czym po jakimś czasie znikła sama, ostatnio - końcówka lata znowu jakiś problem z automatycznym hamulcem ręcznego, włączam ręczny przyciskiem słyszę że zaciąga ale nie idzie go zwolnić przyciskiem oraz nie można ruszyć autem żeby go zwolnić trzeba ruszać na dwa/trzy razy wtedy go zwolni - coś go boli, ale ponoć jest to typowa usterka
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów