Szukaj

Informacje o Toyota Aygo X 1.1 VVT-i 72KM 53kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 72 KM (53 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Rheed
Toyota Aygo X
Crossover 1.1 VVT-i 72KM 53kW
Kilka uwag ode mnie jako użytkownika tego samochodu. Zacznę od wad: silnik jest słyszalny, nie ma tragedii ale rzeczywiście wyciszenie mogłoby być lepsze.(hałasu od kół raczej nie ma). Mam wersję z 8 calowym wyświetlaczem i nie ma ona wbudowanej nawigacji (Jest Apple car/ Android Auto) mimo iż jest przycisk MAPS które nie ma funkcji. Ogrzewanie siedzeń - tylko jeden poziom - i zbyt mocne grzanie - przyciski od ogrzewania siedzeń są słabo widoczne. Wyłączanie Auto-Stop wygodnie przyciskiem ale zapala się żółta lampka która.przeszkadza. Jeżdżę na oponach całosezonowych Goodyear 4.Seasons. Jednak Nie wszyscy producenci mają R17 175/65 . Ogrzewanie wg mnie mogłoby szybciej zaczynać grzać. Antena od radia mogłaby być w formie płetwy rekina a nie drutu. Teraz pozytywne uwagi: wg mnie lampy LED świeca dobrze. Na dzień dzisiejszy auto nie ma alternatywy w swoim segmencie: fiat 500, Opel Adam - brak tylnych drzwi. Super stylistyka Toyoty: klapa tylna z czarnego szkła, przetłoczenia na dachu i bokach, ciekawy przód - tu nie ma porównania do Dacii czy Suzuki Ignis czy Fiata Pandy. Komfort jazdy z przodu bardzo dobry, z tyłu też dla osób do 160-165 cm wzrostu (np dzieci). Okna uchylne z tyłu w naszym przypadku to zaleta - większe bezpieczeństwo dla dzieci. Wg mnie cena jest niska biorac pod uwagę że autem może jeździć wygodnie para dorosłych osób i dwójką dzieci. Z podobnym wyposażeniem VW UP był o wiele droższy. Widoczność do tyłu: kamera cofania jest bardzo dobra, w okna nie patrzę;-) Lusterka boczne są duże i dobrze w nich widać. Tarcze hamulcowe są z przodu a z tyłu hamulce bębnowe.
4,1
~Darek
Toyota Aygo X
Crossover 1.1 VVT-i 72KM 53kW
Autko bardzo ładnie wygląda. Mnie bardziej za tą cenę odpowiadał Yaris z silnikiem 125 koni ale musiałby być biały i bez żadnych dodatków. Żona ma poprzednią wersję Aygo dlatego mamy bardzo duże porównanie. Irytujące w tym aucie jest ciągłe pikanie czegoś Jakby auto Miało się nazywać Pikachu. Nie wyjmiesz kluczyka pika. Kończysz jazdę pika i pojawia się komunikat żeby spojrzeć na tylne siedzenia. Ruszasz pika i pokazuje temperaturę . Nie ma możliwości wyłączenia na stałe systemu wspomagania kierowania chodzi o układ lta, który pika przy każdym przekroczeniu linii. Trzeba go po każdym uruchomieniu samochodu wyłączać. Aygo niby jest na bazie podłogi Yarisa ale wewnątrz czuć to tylko po szerokości natomiast z tyłu jest tak samo ciasno jak w poprzedniej wersji, troszkę większy bagażnik, natomiast całość wolnego miejsca została ulokowana z przodu pod maską między chłodnicą a silnikiem jest około 30 cm w przestrzeni. Gdyby kosztowało chociaż z 10 000 mniej to byłoby okej ale za tę cenę naprawdę Warto przemyśleć Yarisa z mocniejszym silnikiem w podstawowych kolorach.
2,8
~dareks8
Toyota Aygo X
Crossover 1.1 VVT-i 72KM 53kW
Bardzo głośny,jak to ktoś określił chodzi jakby ktoś do niego wysypał kilo gwoździ, Zimą czasem źle zapala, żadki jak woda olej i brak ciaśniejszego spasowania powoduje że strasznie brzęczy. (Silnik)
Toyota Aygo X