Szukaj

Informacje o Toyota Aygo II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Wprowadzona na rynek w roku 2014, najnowsza, druga generacja Toyoty Aygo nadal jest efektem kooperacji Toyoty i koncernu PSA. Zaprezentowana została w mniej więcej tym samym czasie, co jej francuskie odpowiedniki: Citroen C1 oraz Peugeot 107. Stylistycznie model radykalnie odmieniono – został zaprojektowany z przeznaczeniem dla raczej młodszych odbiorców. Wyróżniającym elementem samochodu jest motyw na planie litery „X”, który biegnie poczynając od zderzaka, przez lampy, aż po lusterka boczne. Silnik dla Toyoty Aygo, tak jak w przypadku pierwszej generacji, produkowany jest w Polsce – w czerwcu 2014 rozpoczęto wytwarzanie zmodernizowanej jednostki.
czytaj więcej
Powagosław

Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.

~Powagosław
Luzacjusz

A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

~Luzacjusz

Toyota Aygo II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 9,6 m
Promień skrętu 4,8 m
Długość 3465 mm
Szerokość 1615 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2340 mm
Rozstaw kół - przód 1430 mm
Rozstaw kół - tył 1420 mm
Zwis przedni 675 mm
Zwis tylny 440 mm
Prześwit 135 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 168 l
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Całokształt - Widoczność - Ergonomia

Wybrane oceny

3,4
~Shar94
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Niestety, ale jest to najgorszy samochód jakim jeździłam. Jest tak niedopracowany, że szkoda mówić. Z wad można wymienić: -fotele (wersja x-play) są tak tragiczne, że po 45 minutach jazdy boli kręgosłup. Nie wiem jak miałabym jechać tym autem w jakąś dłuższą trasę. Co z tego, że ładne, skoro tak niewygodne. - widoczność do tyłu jest bardzo słaba jak na auto miejskie. Słupki również potrafią zasłonić pieszego czy drogę. - mnóstwo małych rzeczy, które strasznie denerwują: brak światła w bagażniku, światło w aucie gasnące zaraz po zamknięciu drzwi, nie dające szansy na włożenie kluczyka, brak podłokietnika nawet za dopłatą. - po światłach spodziewałam się więcej, tzn. ledy są jasne i naprawdę fajnie wyglądają, ale żarówka świateł głównych już jest o zabarwieniu żółtym. Słabo to wygląda. - kiepski dostęp do żarówek przy ich zmianie - świszcząca antena, może to kwestia egzemplarza, ale moja strasznie świszczy na zakrętach i przy przyśpieszaniu, ASO powiedziało, że taka jej urodą i nic nie zrobią, po wymianie antenki na krótszą problem odrobinę mniejszy. Brak uchwytów do trzymania w środku samochodu. - sprzęgło, nie wiem kto je projektował i robił, ale zaczyna "brać" prawie na samej górze skoku pedała. Jest to irytujące. - hamulce wg mnie są kiepskie - auto zdecydowanie nie jest dla wysokich osób, mimo max opuszczenia fotela na dół nadal zdarza mi się zaczepiać kolanami o kierownicę. - spalanie to jest porażka 5,2-5,5 w takim małym aucie to za dużo. Mój poprzedni SUV palił 6,2-6,4 l/100 km, a różnica w wielkości ogromną. Na plus zaskoczyło mnie: - skrzynia biegów - zachowanie na trasach szybkiego ruchu i przy bocznym wietrze - Aygo może się podobać wizualnie
4,9
~SKK
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Komentarz dla filozofów: Do czego służy nam Aygo? Otóż w 3/4 do jady po mieście (szkoła, drobne zakupy, do lekarza itp) a w 1/4 wybieram się bardzo chętnie w trasę. Jest rewelacyjny! Miałem (mieliśmy) Aygo z roku 2006 potem z roku 2012. Obecnie mamy to z roku 2019. Różnica na korzyść obecnego jest kosmiczna. Naszym drugim pojazdem do tras po Polsce jest Auris. A wracając do Aygo... że niby mały bagażnik? STAR 266 ma większy więc jeśli ktoś chce... Że niby mała kabina? Autobus ma większą więc można przesiąść się tam... My z żoną jesteśmy zachwyceni i mamy zamiar długo jeździć.
4,4
~Bartkows
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Auto idealne do miasta, małe zwrotne, niewiele pali. Jednak na dłuższe trasy przeszkadza mała moc silnika, natomiast latem klimatyzacja nie wyrabia(szczególnie powyżej 30 stopni na zewnątrz). Miejsca w środku wystarczająco na kierowce i jednego pasażera z przodu, z tyłu za mało przestrzeni na dłuższe wyprawy dla większych osób. Bagażnik malutki wystarczy tylko na mniejsze zakupy(tylne siedzenia składane).
Średnie spalanie dla Toyota Aygo II Hatchback 5d Facelifting
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,2
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Wersja po lifcie, czuć poprawę w kilku aspektach względem "przedliftu" z 2014 roku. Przebieg 2500 km, ostatni wypad w góry trasami szybkiego ruchu / autostradą, spory dystans po górskich drogach - na całej trasie ok 1400 kilometrów komputer pokazał średnie spalanie 4,3 l/100km (na trasach prędkości 110-120 km/h, radio, klimatyzacja na włączona na 40% trasy, dwie dorosłe osoby, bagaż na tygodniowy wypad). Jeżeli przesiadasz się z nowego auta wyższej klasy, wiadomo że nie będziesz zachwycony, ale i tak docenisz to jak przemyślane jest to auto. Jeśli przesiadasz się z czegoś starszego, zaczynasz się zastanawiać nad sensem większych i droższych aut jeżeli długie trasy robisz okazjonalnie a 90% przebiegu robisz w miastach. Naprawdę fajne, tanie i atrakcyjne autko.
5,3
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Autko rewelacyjne Na trasy po Wawie bajka. Relatywnie szybkie i wygodne, fajna długa skrzynia. do 120kmh komfortowo. dla swych osób po mieście same zalety. Na trasę mam większe i szybsze ale i tym spokojnie pojechał bym nad morze:-
7,4
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Takie są realia przy cyklu miejskim, klimatyzacji i cyklu mieszanym. Na full eko zejdziecie może na 6l

Usterki Toyota Aygo II

Liczba wpisów: 5
tarcze i klocki
  • Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018
  • układ hamulcowy
  • 56 tys. km
Aygo 2015. Przebieg 56 tys. tarcze i klocki przód do wymiany. Koszt w serwisie to ponad 1400 zł !!! Nie spodziewałem się przy takim przebiegu. Dla porównania w golfie VI mam 128 tyś i tarcze przód spokojnie wytrzymają następny komplet klocków. To co prezentuje toyota to jakieś nieporozumienie. Jakościowo mocno odstają od konkurencji z zachodu pod każdym względem. Ceny serwisowania bardzo zbliżone jak nie wyższe. Komfort i jakość nieporównywalna na zdecydowany minus dla toyoty, która nauczyła się perfekcyjnie tłuc swoje autka na taśmie po taniości o czym przekonują się kolejni właściciele tej marki. Niezawodność to mit. Śmiem twierdzić że jedyną możliwością utrzymania wysokiej niezawodności tych aut jest trzymanie ich w garażu, częste odkurzanie i wyjazd raz na tydzień do kościoła.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Lpg
  • Toyota Aygo II Hatchback 3d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW od 2018
  • lpg
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Problem jest z instalacją gazową . Mianowicie polega na włączaniu auta w tryb awaryjny czyli palą się kontrolki od kontroli trakcji,ABS , ciśnienie opon,check engine . Instalacją montowana firmy Landi Renzo .
sprzęgło
  • Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018
  • układ napędowy
  • 52 tys. km
Przy przebiegu 52tyś padło sprzęgło. Uszkodzeniu uległ mechanizm dźwigni (pękła dźwignia) odpowiedzialny za pracę łożyska oporowego z dociskiem. Podobno wada fabryczna i w nowym zestawie był już inny numer części.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Toyota Aygo II Hatchback 5d Facelifting