Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Toyota Aygo II

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Auta najmniejsze
Wprowadzona na rynek w roku 2014, najnowsza, druga generacja Toyoty Aygo nadal jest efektem kooperacji Toyoty i koncernu PSA. Zaprezentowana została w mniej więcej tym samym czasie, co jej francuskie odpowiedniki: Citroen C1 oraz Peugeot 107. Stylistycznie model radykalnie odmieniono – został zaprojektowany z przeznaczeniem dla raczej młodszych odbiorców. Wyróżniającym elementem samochodu jest motyw na planie litery „X”, który biegnie poczynając od zderzaka, przez lampy, aż po lusterka boczne. Silnik dla Toyoty Aygo, tak jak w przypadku pierwszej generacji, produkowany jest w Polsce – w czerwcu 2014 rozpoczęto wytwarzanie zmodernizowanej jednostki.
Powagosław

Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.

~Powagosław
Luzacjusz

A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

~Luzacjusz

Toyota Aygo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota Aygo II

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 3,77
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(67%) NIE(33%)
ZALETY + Karoseria + Brak poważnych usterek + Brak drobnych usterek
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

Grzegorz
Toyota Aygo II Hatchback 5d
1.0 VVT-i 69KM 51kW (od 2014) 3,08
Autko fajne swieze w miescie na krotkich odcinkach do 6km spala jak smok 7l/100km zbiorniczek na plyn do szyb 1L tragedia w zimie. Dobre hamulce malo miejsca z tylu fatalna widocznosc na bok jak i do tylu sprzeglo katastrofa ciezko sie przyzwyczaic biegi wchodza gorzej niz w126p wteczny zgrzyta ponoc tak ma byc czytamy w instrukcji wnetrze mile i przyjemne
dodano ponad rok temu przez Grzegorz
Jedrek
Toyota Aygo II Hatchback 5d
1.0 VVT-i 69KM 51kW (od 2014) 4,62
Co do zasady biorąc pod uwagę cena jakość auto oceniam jako bardzo dobre. Do zalet tego auta należy zaliczyć: bardzo fajne prowadzenie nawet przy większych prędkościach, niezłe przyspieszenie jak na litrowy silnik, zadziorny wygląd w porównaniu do konkurencji oraz niezłe nowinki techniczne jak na auto miejskie. Do wad należy z pewnością zaliczyć bardzo małą ilość miejsca na tylnej kanapie oraz niektóre oszczędności, które widać we wnętrzu auta.
dodano 2 lata temu przez Jedrek
44lucas
Toyota Aygo II Hatchback 5d
1.0 VVT-i 69KM 51kW (od 2014) 2,92
Ocena którą tu napiszę dotyczy długiej jazdy testowej, podczas której miałem okazję porównać to auto (w wersji X-move) z konkurencją, t.j. innymi małymi autami do miasta, ponieważ kupowaliśmy niedawno nowe auto dla mojej mamy. Odnoszę wrażenie że II generacja trojaczków poszła w stronę "lifestylowych" zabawek do miasta, praktyczność jest trochę lepsza niż w I generacji ale niestety konkurencja poszła bardziej do przodu i cena za nowe...
dodano 3 lata temu przez 44lucas

Autorentgen Toyota Aygo II

Liczba wpisów: 6

Nieszczelności nadwozia - przeciekanie wody do wnętrza.

dodał: Tabur, 6 lat temu
W moim Aygo woda dostawała się do wnętrza przez przedne drzwi. Serwis w ramach gwarancji wymienił uszczelki z obu stron, ale nic to nie dało. Winę za całą sytuację ponosi serwis, który popełnił jakiś błąd przy zakładaniu zamka centralnego. Defekt usunięto, ale żeby było fajnie od kilku miesięcy obłazi mi lakier z przedniego spoilera. To ostatnia Toyota, którą kupiłam

Spalona żarówka w przednim reflektorze, to dopiero problem.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Jeżeli spali się żarówka w przednim reflektorze praktycznie we własnym zakresie nie ma szans na wymianę. Dostęp do żarówki jest tak rozwiązany , że kabelki podłącza się na czucie. Nie widać zakończenie żarówki. Pierwszy raz zajęło mi to 40 minut, po 10 minutach zaczął pomagać mi pracownik stacji benzynowej. Teraz jeżdżę już ze specjalnym lusterkiem. Jeżeli firma tak zorganizowała dostęp do żarówki to powinna lustereczko załączać w wyposarzeniu , np z kołem zapasowym (dojazdowym)

Korozja i zużycie przednich tarcz hamulcowych.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Po przejechaniu 36 tys. km (ale w ciągu 5-ciu lat) tarcze były mocno skorodowane i miały zużycie takie , że "fachowcy" z salony zakwalifikowali je do wymiany. Auto nie było garażowane. Było użytkowane codziennie.

Zamki do drzwi -wszystkie zepsuły się po 3 latach użytkowania.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Zamki w tym samochodzie to jakiś koszmar nie można się dostać do własnego samochodu. Po 2 latach nastąpiły trudności z otwieraniem bagażnika, teraz w 3 roku już wszystkie zamki nie da się otwierać normalnie aby dostać sie do środka trzeba stracić parę minut. Na dodatek od paru tygodni to samo jest ze stacyjka. NIGDY WIĘCEJ TOYOTY AYGO bez centralnego zamka. Nie jestem w ogóle z tego powodu całkowicie zadowolony.

Dane techniczne Toyota Aygo II

Moc silników 69–72 KM
Pojemność silników 1,0 l
Prędkość maksymalna 155–160 km/h
Przyspieszenie 0-100 13,8–15,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Aygo II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 36
Koszt ogólny 38,80 PLN
PB19.08 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 53,35 PLN

Publikacje o Toyota Aygo

Newsy o Toyota Aygo

1 pomiar
Dla Toyota Aygo II. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Toyota Aygo II