Szukaj

Toyota C-HR I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Toyota C-HR I

Lata produkcji: 2016 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Oceny Toyota C-HR I

Liczba ocen: 98
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Daro
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Zakupu auta dokonałem świadomie. Jako że w 80% auto użytkuje w mieście, nie jestem skazany na hałas jaki towarzyszy jeździe autostradą. Nie piszę że wyciszenie kiepskie. W tym aucie brak wyciszenia. Przy prędkości od 120 km/h nie warto włączać radia. Kolejna rzecz to zabezpieczenie antykorozyjne, poniżej krytyki. Niestety, dzisiaj większość aut boryka się z podobnymi problemami . Zbudować auto , redukując koszta do minimum. Przy dłuższej eksploatacji wychodzą kwiatki . Nie będę się cieszył że po dwóch i pół roku auto bezawaryjne. Byłoby źle gdyby było inaczej. Gdy czytam opinie o autach, które mają "przewagę dzięki technice" to ręce opadają. Osobom, które planują użytkować auto podobnie jak ja, czyli w większości w mieście polecam auto. Że spalarnia jestem super zadowolony. Najniższe w mieście 3,2 l/100. Jednak osobom, które planują użytkować auto w większości na dalsze podróże, kategorycznie odradzam. Nieznośny hałas na autostradzie, spalanie jak zwykłym benzyniakiem no i widocznie brakuje mocy .
Dodane 1 miesiąc temu
2,9
~v
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ja naprawde cały czas zachodzę w głowę, jak to jest z tą "magią" toyoty. Czy ludzie faktycznie kupują samochody tylko na podtawie wyglądu zewnętrznego czy opinie kolegi, sąsiada czy reklam? Otrzymałem CHR jako samochód słuzbowy wersje Hybrid ze skrzynią CVT. Skrót CVT mozna przełożyc na jezyk polski - najgorszy koszmar każdego fana motoryzacji który jezdził w zyciu innymi autami oprócz wspomnianej toyoty. Dlaczego Toyota zawzięcie wciska ludziom na siłę hybrydy ze skrzynia cvt, nie mam pojecia. Toyotowska hybryda to takie połączenie doskonałemj reklamy i wciskania technologi przez handlowców w salonie którzy maja po kilka szkolen tygodniowo gdzie piora im mózgi wkładajc na siłe do głowy informacje - tylko toyota, tylko hybryda tylko skrzybnia ecvt. Drogie Panie i Panowie - nie tylko Toyota gdyz np technologia hybrydy w Hyundaiu posiada rewelacyjna skrzynie dct która bije na gowę lub nawet kilka głów technologie toyoty, nie tylko hybryda rozumiem, że nie macie silnika diesla a diesel to samo zło i pomiot szatana, lecz dieslem jezdzi sie jesli nie 100razy lepiej to napewno 99 razy lepiej niż toyotowska hybryda, i zdecydownie nie wciskajcie ludziom skrzyni cvtt czy ecvt gdyż nalezy sobie powiedziec jasno i wyraznie, ze skrzynia cvt to najgorszy pomysł w historii motoryzacji (było kilka złych pomysłów ale cvt to pretendent do pasa mistrzowskiego) jesli ktos lub jak silnik wyjac nie jedzie i nie jadąc wyje to tak skrzynia cvt sprawdzi sie w 101% a jesli ktos wymaga od auta chocby minimum funu, przyjemnosci, duszy to prosze omijac salony toyoty szerokim łukiem. A hasło, że sie nie psuje to jedna wielka bzdura bo wiele marek dzis sie nie spuje a oferuje dużo wieksza przyjemnosc z jazdy (Hyundai, Kia itp) Zdecydowanie polecam odbyc jazdy testowe w innych markach, piejzdzic poprobowac a nie kierowac sie opiniami innych.
Dodane 10 miesięcy temu
4,9
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Uwielbiam to auto, największym mankamentem jest mały bagażnik a w zasadzie jego brak, przede wszystkim jest bardzo niski - na plus tego bagażnika fakt, że po rozłożeni tylnej kanapy tworzy się płaska podłoga - co ułatwia pakowanie bagaży. Samochód idealny dla dwuosobowej rodziny - lub nawet 4 osobowej, pod warunkiem że dzieci są już "bezwózkowe" albo mamy ultrakompaktową spacerówkę. Przyspieszenie niesamowite - jedynie ogranicznik przy 180 zupełnie niepotrzebny ;-). Co do wykonania to wszystko ładnie wygląda, dobrze się ze sobą komponuje i jest wykonane z wysokiej jakości materiałów. Trochę zaskakujący jest wybór czarnego plastiku na wysoki połysk - bardzo się palcuje i trochę kurzy. Wiedziałam na co się piszę jeśli chodzi o bagażnik, więc jego rozmiar mnie nie zaskoczył, całą resztą jestem zachwycona.
Dodane 2 lata temu

Raporty spalania Toyota C-HR I

Liczba raportów: 155
Średnie spalanie dla Toyota C-HR I
5,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średnie zużycie liczone po zatankowanej ilości paliwa przy spokojnej jeździe za każdym razem w okolicach 4,6 - jazda w mieście z kawałkiem trasy do max 100km/h, co lepsze nie odbiega to znacznie od tego co pokazuje komputer. Minimalnie udaje się czasem na pojedynczych odcinkach zejść nawet do 3,2 nie jestem jednak w stanie tego potwierdzić wypalając w ten sposób cały bak. Samochód bardzo dynamiczny, na trasie przyspiesza szybko i jednostajnie do wysokich prędkości. Poza tym bardzo dobre wyciszenie wnętrza.
Dodane 3 lata temu
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto z 2018 roku. 4 dni temu skradzione. Przez 3 lata zrobilem 72 tys glowie po Warszawie. W zimie plali z 1 litr wiecej. Tankowalem po 37 l i na tym przejezdzalem srednio 750 km. Bywalo ze i 840. W miescie ponizej 5. Na spokojnej jeździe chodziłem ponizej 4. Na trasie ok 160 km potrzebnymi drogami ok 4.2. Malo. Zamowilem teraz sport 2.0 porównamy. Do 1.8 selection bordowa skora zlej jakosci. Po 2 latach fotel kierowcy przecieramy. Podobnie kierownica. Tylne tarcze 2x do wymiany gdyż rysy. Probowalem komunikowac Samsunga s8 porazka. Przyspieszanie przy wyprzedzaniu slabe i wyjacy silnik. Powyżej 130 mocny szum powietrza tak ze sluchanie radia niemozliwe. Czekam na nowe oby lepsze
Dodane 4 lata temu
4,6
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Nie wiem skąd te pomiary autocentrum... przy dojazdach do pracy 25 km pali mi około 4,5 litra. Przy 350 km w jedną stronę (w tym jazda autostradą) średnia z trasy 5.4 litra. Po mieście około 3,5-4 litry.
Dodane 10 miesięcy temu

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 12
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
7 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
25 komentarzy
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 7
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
Dodane 4 lata temu
6 komentarzy
Toyota C-HR I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów