AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
BMW
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
BMW
Podsumowanie 320 usterek
Filtruj
Sortuj według:
występowanie usterki
od najnowszych
Typ silnika
każdy
diesel
hybrydowy
elektryczny
benzynowy
hybrydowy plug-in
hybrydowy diesel
Kategoria
każda
części blacharskie
instalacja elektryczna
lpg
nadwozie
silnik
układ chłodzenia
układ hamulcowy
układ kierowniczy
układ napędowy
układ wtryskowy
układ wydechowy
wnętrze
zawieszenie
inne
Status problemu
każdy
rozwiązany
oczekuje na rozwiązanie
Filtruj
wyniki
Kontrolka.
BMW Seria 3 E36 Coupe 316 i 102KM 75kW 1993-1999
układ hamulcowy
Mam problem. Pod wpływem nagłego hamowania zapaliła się kontrolka od hamulców. Obejrzałem, niby wszystko jest okey, ale kontrolka dalej cały czas świeci. Znajomi mówili mi, że to mogą być klocki, ale wymieniałem je tydzień temu sam. Doradźcie coś?
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nie chce odpalić.
BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 115KM 85kW 1993-1998
silnik
Podczas jazdy nagle silnik zgasł. Po wielu próbach odpalenia nic, bateria padła. Sprawdziłem świece, są suche, iskra jest dobra. Wcześniej parę razy podczas jazdy pilot sam zamykał i otwierał drzwi, może to alarm. Nie mam pojęcia i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny.
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Silnik zgasł.
BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 115KM 85kW 1993-1998
silnik
Jadąc zgasł mi silnik i nie mogę go odpalić. Podczas prób odpalenia nie słychać aby w ogóle miał chęć załapać. Sprawdziłem świece - są suche. Może to coś z instalacją, nie mam pojęcia. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny usterki.
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Terkotanie, duże wibracje skrzyni biegów.
BMW Seria 5 E28 Sedan 525 e 2.7 129KM 95kW 1987-1988
układ napędowy
Przy przyśpieszaniu powyżej 2 tys. skrzynia zaczęła bardzo mocno wibrować i terkotać. Zniszczony (zużyty) tłumik drgań wału tzw. rewolwer. Należało wymienić uszkodzony tłumik drgań.
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy, falowanie obrotów silnika.
BMW Seria 3 E46 Sedan 1.9 318i 118KM 87kW 1998-2001
silnik
Prędkość maksymalna to 180 km/h przy obrotach 5000 i dalej się nie wkręca. Poza tym słabo przyspiesza, jakby chciał, a nie mógł.
Dodane
16 lat temu
Problem rozwiązany
83 komentarze
Dziennik kosztów dla
BMW
Średni koszt
przejechania 100 km
42,33 zł
on
7,9
l/100km
pb
10,8
l/100km
lpg
12,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pisk przy maksymalnie skręconych kołach.
BMW Seria 3 E36 Coupe 318 is 140KM 103kW 1992-1999
układ kierowniczy
Pisk przy maksymalnie skręconych kołach. Pasek od pompy wspomagania. Wymiana bądź naciąg.
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Niskie obroty bmw e32.
BMW Seria 7 E32 735 i 211KM 155kW 1986-1992
silnik
Niskie obroty na biegu jałowym: 600-700.
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Brak reakcji na wysprzęglanie.
BMW Seria 3 E30 Sedan 318 i 105KM 77kW 1982-1987
układ napędowy
Podczas jazdy w korku nagle przy wciśniętym pedale sprzęgła i na 1. biegu samochód ruszył i nie dało się zmienić biegu np. na luz. Hamulec wiele też nie pomógł aby auto zatrzymać, jedynie przekręcenia stacyjki na wyłączony zapłon. Po naciskaniu na pedał sprzęgła słychać jakby uciekało powietrze i pedał na chwilę pozostaje w pozycji max...
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zawieszanie sie wszystkich zegarów.
BMW Seria 3 E36 M3 Coupe
układ kierowniczy
Gdy zapalam auto często zdarza mi się, że wszystkie zegary nie reagują. Dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka wszystko wraca do normy. Nawet stan paliwa się nie pokazuje. Co może być przyczyną?
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Silnik szarpie, gaśnie 1,2 minuty po odpaleniu z rana.
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999
silnik
Po uruchomieniu silnika po 1-2 minutach silnik zaczyna nierówno pracować i szarpać. Gaśnie. Po ponownym uruchomieniu nadal szarpie ale nie gaśnie. Po niewielkim rozgrzaniu wszystko działa poprawnie. Nie gaśnie, pracuje równo. Spalanie ok. Przyspieszenie ok. Może ktoś już walczył z podobnym problemem?
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Poprzednia
1
...
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Następna
Aktualnie przeglądasz
indywidualne usterki
Przejdź do
typowych
usterek
Dodaj
usterkę
BMW
4,3 (7 318 ocen)
Sprawdź oferty BMW
Wybierz model
600
i3
i4
i5
i7
i8
iX
iX1
iX2
iX3
Seria 02
Seria 1
Seria 2
Seria 3
Seria 4
Seria 5
Seria 6
Seria 7
Seria 8
X1
X2
X3
X4
X5
X6
X7
XM
Z1
Z3
Z4
Z8
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW w pigułce
BMW
w pigułce
Informacje o marce
Katalog nowych
BMW
Dane techniczne
BMW
Raporty zużycia paliwa
BMW
Opinie
BMW
Usterki
BMW
Publikacje
BMW
Newsy
BMW
Galerie
BMW
Nasze pomiary
BMW
Filmy
BMW
Ogłoszenia
BMW
Ceny aut używanych
BMW
Dziennik kosztów
BMW
Opinie o instalacjach LPG
BMW
Testy zderzeniowe
BMW
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy