Szukaj

Indywidualne usterki BMW

Podsumowanie 320 usterek Filtruj
Kontrolka.
  • BMW Seria 3 E36 Coupe 316 i 102KM 75kW 1993-1999
  • układ hamulcowy
Mam problem. Pod wpływem nagłego hamowania zapaliła się kontrolka od hamulców. Obejrzałem, niby wszystko jest okey, ale kontrolka dalej cały czas świeci. Znajomi mówili mi, że to mogą być klocki, ale wymieniałem je tydzień temu sam. Doradźcie coś?
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nie chce odpalić.
  • BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 115KM 85kW 1993-1998
  • silnik
Podczas jazdy nagle silnik zgasł. Po wielu próbach odpalenia nic, bateria padła. Sprawdziłem świece, są suche, iskra jest dobra. Wcześniej parę razy podczas jazdy pilot sam zamykał i otwierał drzwi, może to alarm. Nie mam pojęcia i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Silnik zgasł.
  • BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 115KM 85kW 1993-1998
  • silnik
Jadąc zgasł mi silnik i nie mogę go odpalić. Podczas prób odpalenia nie słychać aby w ogóle miał chęć załapać. Sprawdziłem świece - są suche. Może to coś z instalacją, nie mam pojęcia. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny usterki.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Terkotanie, duże wibracje skrzyni biegów.
  • BMW Seria 5 E28 Sedan 525 e 2.7 129KM 95kW 1987-1988
  • układ napędowy
Przy przyśpieszaniu powyżej 2 tys. skrzynia zaczęła bardzo mocno wibrować i terkotać. Zniszczony (zużyty) tłumik drgań wału tzw. rewolwer. Należało wymienić uszkodzony tłumik drgań.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy, falowanie obrotów silnika.
  • BMW Seria 3 E46 Sedan 1.9 318i 118KM 87kW 1998-2001
  • silnik
Prędkość maksymalna to 180 km/h przy obrotach 5000 i dalej się nie wkręca. Poza tym słabo przyspiesza, jakby chciał, a nie mógł.
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
83 komentarze
Dziennik kosztów dla BMW
Średni koszt przejechania 100 km
42,33 zł
7,9
l/100km
10,8
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Pisk przy maksymalnie skręconych kołach.
  • BMW Seria 3 E36 Coupe 318 is 140KM 103kW 1992-1999
  • układ kierowniczy
Pisk przy maksymalnie skręconych kołach. Pasek od pompy wspomagania. Wymiana bądź naciąg.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Niskie obroty bmw e32.
  • BMW Seria 7 E32 735 i 211KM 155kW 1986-1992
  • silnik
Niskie obroty na biegu jałowym: 600-700.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Brak reakcji na wysprzęglanie.
  • BMW Seria 3 E30 Sedan 318 i 105KM 77kW 1982-1987
  • układ napędowy
Podczas jazdy w korku nagle przy wciśniętym pedale sprzęgła i na 1. biegu samochód ruszył i nie dało się zmienić biegu np. na luz. Hamulec wiele też nie pomógł aby auto zatrzymać, jedynie przekręcenia stacyjki na wyłączony zapłon. Po naciskaniu na pedał sprzęgła słychać jakby uciekało powietrze i pedał na chwilę pozostaje w pozycji max...
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zawieszanie sie wszystkich zegarów.
  • BMW Seria 3 E36 M3 Coupe
  • układ kierowniczy
Gdy zapalam auto często zdarza mi się, że wszystkie zegary nie reagują. Dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka wszystko wraca do normy. Nawet stan paliwa się nie pokazuje. Co może być przyczyną?
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Silnik szarpie, gaśnie 1,2 minuty po odpaleniu z rana.
  • BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999
  • silnik
Po uruchomieniu silnika po 1-2 minutach silnik zaczyna nierówno pracować i szarpać. Gaśnie. Po ponownym uruchomieniu nadal szarpie ale nie gaśnie. Po niewielkim rozgrzaniu wszystko działa poprawnie. Nie gaśnie, pracuje równo. Spalanie ok. Przyspieszenie ok. Może ktoś już walczył z podobnym problemem?
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów