Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG BMW

4,5
Touring E91 330Xi 258KM 190kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 350 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Sterownik STAG Q-max plus, Podwójny reduktor Stag. 6 pojedynczych wtryskiwaczy AC W-03 zamontowanych przy samej głowicy. Wszystko prawidłowo wyregulowane. Sterownik rewelacja. Dobiera parametry i dawki gazu na podstawie wskazań komputera benzynowego. Wszystko działa perfekcyjnie. Nie wiem jak to możliwe, ale nawet komputer pokładowy pokazuje aktualne spalanie LPG (podczas...
3,5
Sedan 320 i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E46
homologacja: VERDA
instalacja: AC STAG XL
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Gaz był montowany u nich. Miałem problem z odpalaniem samochodu na ciepłym silniku,przyjechał do nich na wymianę filtrów itp mówiłem o objawach a Pan szanowny powiedział to nie wina gazu tylko silnika... Wymieniłem pełno części aż w końcu pojechałem do innego gazownika który powiedział -reduktor puszcza (a żeby samochód odpalał wystarczyło odłączyć jeden wężyk- który nie...
5,0
SUV 2.5 i 192KM 141kW
BMW X3 E83
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Zamontowana przed trzema laty. Przejechane na LPG obecnie ok 80 tys.km. Wszytko jest od nowości takie samo. Nic poza filtrami nie wymieniałem. Spalanie ok 15% większe w porównaniu z Pb, daje duże oszczędności. Jak sobie policzyłem to już prawie trzykrotnie montaż się zwrócił. Co do mocy silnika, pozostała bez zmian. Nie ma żadnych spadków, a...
5,0
Crossover sDrive16d 116KM 85kW
BMW X1 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zakup tego auta to jedna z lepszych, mych decyzji. Kupiłem je nowe, natomiast w tym roku zamontowałem instalację gazową. Firma profesjonalna, z instalacją również brak jest problemów. Przebieg na lpg to ponad 15 tys km.
4,5
Sedan 330 i 231KM 170kW
BMW Seria 3 E46
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300 OBD
przebieg: 312 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Spalanie na benzynie 9.5, na gazie do 12. Auto było na hamowni w celu sprawdzenia mocy, na gazie miało 8 mniej niż seria, więc trzyma bardzo dobrze. Poza tym nie ma problemów, nie szarpie, nie czuć różnicy między gazem, a benzyną.
5,0
Gran Tourer 218i 136KM 100kW
BMW Seria 2
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 31 tys. km
Jeżdżę na lpg ponad rok czasu, zrobiłem ponad 30 ty km. Z montażu instalacji oraz eksploatacji jestem zadowolony. Problemów żadnych nie miałem i nie mam. Instalacja firmy Brc, model Sequent 32. Jakość bardzo dobra.
5,0
Sedan 528i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
5,0
Coupe E92 330i 272KM 200kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
BMW Zagazowane , długo zwlekałem i teraz żałuję że wcześniej nie zagazowałem , namówił mnie znajomy , teraz można powiedzieć że jeżdżę samochodem na spacer . Koszty zredukowane o połowę . Instalacja nie była Tania jednak dostałem spory Rabat w Landi Renzo !
5,0
SUV 3.0 i 231KM 170kW
BMW X3 E83
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Przebieg do teraz na lpg 43 tys.km. Dwa przeglądy, obejmujące wymianę filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie w granicach 13-14l/100km, także niewiele więcej niż Pb, ale za to dużo taniej. Koszt montażu szybko się zwraca.
4,5
Sedan 530i 24V 231KM 170kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.