Szukaj

Ostatnio dodane indywidualne usterki Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005

Brak prądu
  • Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005
  • instalacja elektryczna
Zaczęło się od zapalenia kontrolki akumulatora i ABS podczas jazdy. Jechałem dalej, i wyłączyła się cała tablica rozdzielcza (wskazówki, kontrolki, wszystko). Wycieraczki pracowały coraz wolniej. W końcu silnik się zadławił i zgasł i już nie odpala. Wyciek spod jednego z wtrysków, który znjaduje się nad alternatorem, spowodował awarię...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Przy 160km/h podczas długej jazdy ma duże obroty
  • Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005
  • silnik
Dzień dobry , mam problem z moją foką gdyż podczas autostradowej jazdy 140-160km/h łapie duże obroty zamiast ponad 850 jak na diesla przystało, ma 1400 . Po zgaszeniu silnika i małym postoju wraca do normy na jakiś czas i od nowa . Dzieje się też to w korkach .Auto było dawane na komputer i nic nie wykazał . Pomocy
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
nie odpala
  • Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005
  • instalacja elektryczna
witam dzis rano chciałem otwozyc swojego focusa pilotem [alarm nie orginalny ] i brak reakci sprubowałem kluczykiem i centralny nie działa i alarm sie włancza kluczyk w stacyjke zapalajom sie wszystkie kontrolki i rozrusznik nie krenci i niemozna wyłonczyc alarmu prosze o pomoc auto drugi dzien poza domem nieznana
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
NIE ODPALA
  • Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005
  • układ wtryskowy
Przy próbie uruchomienia silnika, rozrusznik kręci, auto nie zapala. Na desce rozdzielczej brak jakichkolwiek info o błędach. Uszkodzona pompa wtryskowa. Wymiana pompy wtryskowej + uszczelniacza i filtra paliwa.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Powolny zanik prądu aż do zgaszenia silnika
  • Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005
  • instalacja elektryczna
Zaczęło się od zapalenia kontrolki akumulatora i ABS podczas jazdy. Jechałem dalej, i wyłączyła się cała tablica rozdzielcza (wskazówki, kontrolki, wszystko). Wycieraczki pracowały coraz wolniej. W końcu silnik się zadławił i zgasł i już nie odpala.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Ford Focus I Kombi