Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Focus I Kombi

Lata produkcji: 1998 - 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 1998 roku. Jego nazwa pochodząca od prototypu Ghia z 1991 roku do samej premiery była utrzymywana w tajemnicy. Pod względem stylistycznym, Focus kontynuował koncepcję New Edge stosowaną wcześniej w innych modelach Forda: Ka i Cougar. W 2001 roku samochód został poddany lekkiemu face-liftingowi. Choć w roku 2004 przedstawiono jego następcę, Focus I produkowany jest do dziś m. in. w Meksyku i Argentynie.
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Dane techniczne Ford Focus I Kombi

Podstawowe parametry Ford Focus I Kombi
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Wymiary zewnętrzne Ford Focus I Kombi
Długość 4438 mm
Szerokość 1698 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1998 mm
Wysokość 1447 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Rozstaw kół - przód 1502 mm
Rozstaw kół - tył 1495 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary bagażnika Ford Focus I Kombi
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2061 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Własności transportowe Ford Focus I Kombi
Maksymalna ładowność 517 kg
Pozostałe parametry Ford Focus I Kombi
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Ford Focus I Kombi

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Focus I Kombi
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 11655
Koszt ogólny 24,14 PLN
LPG21.65 PLN
ON29.2 PLN
PB35.44 PLN
Wydatki serwisowe 9,03 PLN Pozostałe wydatki 10,22 PLN

Autodiagnoza Ford Focus I

Liczba wpisów: 117
brak mocy po czipowamiu
dodał: ~Aleksander Kostrzew, ponad rok temu
silnik po usunięciu DPF i czipowaniu - nie można uzyskać 130 KM - zaczyna kopcić. Uzyskano 120 KM i 300 NM z 240 przy 1800-2000 obr. Powyżej 120 KM zaczyna kopcić jakby nie przepalał dawki paliwa
Para / biały dym z spod maski nawet po odpaleniu na zimnym silniku.
dodał: vip27, 4 lata temu
Samochód nie stracił wogóle siły czy dynamiki jazdy (co zauważyłem po 2 kilometrowym odcinku drogi i pozostawieniu go na parkingu). Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Alternator ładuje poprawnie. Ciepły czy zimny silnik nie ma znaczenia, zaraz po odpaleniu leci para / biały dym (ciężko określić) z przedniej części silnika pod intercoolerem. Po odkręceniu i zdjęciu coolera oraz dolnej obudowy pompa od dołu jest mokra i alternator jak by też. Proszę o radę co robić i w jakiej kwocie zamknie się naprawa.
Focus mk2 FL - Pali bezpiecznik 136 (15A) od spryskiwaczy.
dodał: erykuss, 4 lata temu
Witam. Coś notorycznie przepala mi bezpiecznik numer 136 (15A) od spryskiwaczy. Po założeniu nowego i odpaleniu silnika samochodu od razu przepala bezpiecznik. Nawet nie muszę uruchamiać spryskiwaczy. Za pierwszym razem udało się uruchomić spryskiwacze przód i tył (działają). Zanim wybiorę się do jakiegoś magika zapytam na forum. W marcu robili w tym aucie instalację gazową - czy mogli coś skopać? Samochód mam od miesiąca więc ciężko coś więcej napisać. Poradzicie coś...

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus I Kombi