Szukaj

trzeszczący pedał sprzęgła
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020

  • Autor: fracz
  • Kategoria: wnętrze
  • usterka fabryczna
pedał sprzęgła trzeszczy/stuka podczas wciskania
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 49
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Pęknięta część plastikowa trzymająca sprężynę . Po zgłoszeniu usterki do serwisu są dwie opcje . 1) wymiana samego plastiku koszt 16 zł (części) 2) wymiana plastiku plus całego pedału sprzęgła - jeżeli bez tego plastiku jeździ się długo to sprężyna wyrabia pedał i nałożenie na wyrobiony pedał tego plastiku spowoduje ponowne jego pęknięcie po kilku naciśnięciach wtedy koszt samego pedału to 180 zł plus trzeba godziny na jego całe zdjęcie i zdemontowanie osprzętu( koszt całej operacji w serwisie Warszawskim to (800 zł) . W wersji po faceliftingu zrezygnowano z tego plastiku na zbyt duża ilość usterek - a najlepsze jest to że nie dają gwarancji na długie działanie po całej wymianie - ten plastik pęka od tak .
Odpowiedz
Mam tak samo przy puszczaniu sprzęgła. Dźwięk jakby sprężyna. Potrafi to zamęczyć a momentami jest cisza. Nie ma zasady czy ruszam, czy przejechałem tysiąc km.
Odpowiedz
U mnie to samo pedał trzeszczy
Odpowiedz
Zgłoś do serwisU Hyundaia to wymienia Ci plastikowy element za 10 zł oryginał i po problemie. Zobacz czy np na wycieraczce nie masz pozostałości które ci odpadły z pedału - biały plastik.
Odpowiedz
Problemem jest pękajaca plastikowa osłona sprężyny przy pedale sprzęgła.
Odpowiedz
u mnie tez pojawil sie ten trzask przy 2000km rozwiazaliscie jakos ten problem?
Odpowiedz
Zgłoś do serwisU Hyundaia to wymienia Ci plastikowy element za 10 zł oryginał i po problemie. Zobacz czy np na wycieraczce nie masz pozostałości które ci odpadły z pedału - biały plastik.
Odpowiedz
Takie trochę mam wrażenie jakby ten miał dwumas a tamten nie. Może się mylę.
Odpowiedz
Miałem i30 z 2018 roku i też było tak z pedałem jakby się zawieszała sprężyna od pedału. Nie miał tak zawsze ale raz na jakiś czas. Teraz kupiłem ten sam model z 2019 roku i wydaje mi się, że jest zupełnie inne sprzęgło. Po pierwsze pedał inaczej chodzi, jakby jeszcze lżej i na razie nie zauważyłem tego stuknięcia, po puszczeniu sprzęgła dużo później łączy łączy się skrzynia z kołem zamachowym i nie ma tego wrażenia podwójnego docisku. Jednak czasem trochę szarpnie. Mam też wrażenie, że skrzynia jest trochę inna, bo biegi wchodzą inaczej, a sterowanie silnika też jest inne. Poprzedni egzemplarz po włączeniu sprzęgła trzymał obroty na danym poziomie przez chwilę, a ten od razu zmniejsza. Może stąd te szarpnięcie nieraz. Niby ten sam model, z tym samym silnikiem a wrażenie z pracy napędu zupełnie inne. Na razie mam wrażenie, że trochę lepsze.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Hatchback