Szukaj

Padający regulator napięcia na alternatorze, oraz często psujący się czujnik położenia wału
Opel Astra G Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW 2000-2004

  • Autor: Paweł
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 240 tys. km
Witam swoją asterkę posiadam już 7 rok, przejechane nią ponad 100 tys, najczęstsza bolączka która powraca co jakiś czas to psujący się regulator napięcia na alternatorze (totalnie rozładowany akumulator po nocy nie zawsze świadczy o tym że to wina aku, właśnie tu wkracza nasz regulator, kolejny objaw to po przekręceniu kluczyka migające wskaźniki na desce, brak wspomagania jeśli macie takie objawy warto spojrzeć w stronę regulatora, albo całego alternatora).

Kolejna bolączka to średnie co 1,5 do 2 lat pada czujnik położenia wału objaw: silnik po uruchomieniu po jakimś czasie przejazdu "zawarczy" zacznie ciut głośniej chodzić i wyrzuci check engine, po przejechaniu około 5 - 10 km zgaśnie i już się nie zapali.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra G Hatchback