Szukaj

Tarcze i klocki.

  • Opel Astra J
  • Autor: holek32
  • Kategoria: układ hamulcowy
Opel postanowił pozakładać do nowej astry zdaniem wielu użytkowników zbyt słabe tarcze hamulcowe jak i też klocki . W moim przypadku ja wymieniłem już z przodu klocki po 31000 tyś km i muszę powiedzieć że tarcza się też nadawała do wymiany ale robiłem wymianę na szybko a nie miałem tarcz na miejscu ,musiał bym czekać do następnego dnia i stwierdziłem że na wiosnę wymienię cały komplet, po czym musiałem wymienić tył przy przebiegu 36000tyś i tu już zrobiłem całość tarcze i klocki.
Zaznaczam że auto nie było katowane co mogło by doprowadzić do szybszego zużycia , na tyle ma ręczny elektryczny na guzik co prowadzi do szybszego zużycia.

Z info od innych użytkowników tego modelu wiem że u nich jest podobnie a i w insygniach też jest taka sama sytuacja opel nie dostosował odpowiednich materiałów do ciężaru auta co powoduje takie nadmierne zużycie , wyjściem jest założyć bardzo dobrej jakości zamiennik w cenie oryginałów.


Pozdrawiam Holek
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 16
Nie wystąpiła: 7

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

33000 przebiegu tarcze jak nowe a klocki minimalnie zużyte. Myślę że klocki drugie tyle minimum posmigaja a tarcze 100 tys km zrobią
Odpowiedz
zuli178
Mam astre w kombi z 2013r. Pierwsze klocki z przodu wymienilem przy 77 tys. Tarcze jak nowe. Tyl tez fabryczny. Tak naprawde zalezy gdzie sie poruszamy samochodem. Inne zuzycie tarcz i klockow bedzie w jezdzie miejskiej a inne w autostradowej.
Odpowiedz
Ja mam Astre J 2.0 CDTI z 2014r. Moze cos poprawili, ale ja pierwsze klocki i tarcze z przodu wymienilem po 80 tys. Tyl jeszcze smiga ale mysle ze max 10 tys i bedzie do wymiany.
Odpowiedz
Witam posiadam Opla Astrę J z 2011 roku na dzień dzisiejszy przebieg to 45 tys km, klocków z tyłu brak co lepsze szybciej poleciał tył niż przód ale tym tez już nie wiele brakuje zatem wymiana wszystkich. Tarcze jeszcze mogą być następnym razem pewnie wymiana tego i tego widzę ze nie tylko ja jestem zaskoczony tak małym przebiegiem i braku klocków w aucie ?
Odpowiedz
Ja wymieniłem pierwsze klocki przednie przy ok 50000 tys przebiegu tylnie będę wymieniał przy ok 66000 tys a tarcze są w ogóle nie zużyte niewiele jaj wy jeździcie ze przy takich przebiegach jak mój wymieniać klocki po 2 lub 3 razy.
Odpowiedz
holek32
Kolego - Lech- nie pierdoły ludzie piszą ino taka jest prawda wiem to z doświadczenia a nie jak to sugerujesz że ci co jeżdżą za monitorem, ja jeżdżę dużo po mieście może jak Ty jeździsz dużo po trasach i nie używasz tak często hamulca to wytrzyma to u ciebie na dłużej ino się cieszyć w twoim przypadku . Ja mam teraz 61tyś i z przodu właśnie założyłem 3 komplet klocków i zmieniłem tarcze na bardzo dobre zamienniki niestety w cenie oryginalnych tarcz i załorzyłem klocki i tarcze tej samej firmy nie wiem czy można tu reklamować więc powiem tak ci co si znają trochę na motoryzacji będą wiedzieć ( niemiecka firma --Zimm...) i jest super na tył założyłem taki zestaw 25 tyś km temu i powiem tak że jest nie wielki stopień zużycia jak dla mnie rewelka.

Pozdrawiam wszystkich i rzyczę szerokiej drogi i bezawaryjności naszych Asterek
Odpowiedz
Faktycznie jakieś pierdoły tu piszecie ja ma prawie 80 tyś od nowości i teraz będę sie zabierał za wymianę ale tylnich klocków - przednie są jeszcze całkiem całkiem na sezon. Kto to pisze chyba Ci co duża jeżdżą przed monitorem :)
Odpowiedz
Fabryka nie umie rozwiązać problemu, ja rozwiązałem montując po symbolicznej przeróbce tarze o d Opla Mokki 140km...już nic nie bije
Odpowiedz
Do : Ron w jaki sposób założyłeś tarcze z Mokki do Astry jeżeli rozstaw otworów jest inny?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Astra J
Średni koszt przejechania 100 km
29,67 zł
6,5
l/100km
8,6
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J