Szukaj

Indywidualne usterki Opel

Podsumowanie 1172 usterek Filtruj
Brak możliwości ustawienia prędkości nawiewu - przeskakuje np. z 2 od razu na 6
  • Opel Vectra C Kombi 1.8 ECOTEC 122KM 90kW 2003-2005
  • instalacja elektryczna
Pokrętło ustawiania prędkości nawiewu potrafi przeskakiwać np z 2 na 6. Nie można ustawić po kolei na 2, 3,4 itd. Panel sterowania klimatyzacji i elektronika pod pokrętłem. Ja wyjąłem panel, rozłożyłem i spryskałem płynem do regeneracji potencjometrów Kontakt PR. Działa bardzo dobrze już ok. pół roku.
Dodane 10 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Automatyczna klimatyzacja, nawiew grzeje mocno zamiast chłodzić np. przy ustawieniu na 20 stopni.
  • Opel Vectra C Kombi 1.8 ECOTEC 122KM 90kW 2003-2005
  • instalacja elektryczna
Po ustawieniu pokrętła z prawej strony na 20 stopni potrafi grzać jak na 28 stopni. Muszę cofnąć kilka razy do minimum i się poprawia, jednak czasem się to powtarza. Dzieje się raczej przy wyłączonej klimatyzacji.
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Klimatyzacja automatyczna, nawiew - grzeje zamiast chłodzić.
  • Opel Vectra C Kombi 1.8 ECOTEC 122KM 90kW 2003-2005
  • instalacja elektryczna
Po ustawieniu pokrętła z prawej strony na 20 stopni potrafi grzać jak na 28 stopni. Muszę cofnąć kilka razy do minimum i się poprawia, jednak czasem się to powtarza. Dzieje się raczej przy wyłączonej klimatyzacji.
Dodane 10 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Blokujący się hamulec tylny, grzeje się tarcza, klocki starte.
  • Opel Vectra C Kombi 1.8 ECOTEC 122KM 90kW 2003-2005
  • układ hamulcowy
Zaciska mi się prawy tylny hamulec do tego stopnia, że cała felga jest gorąca, a klocki do wyrzucenia. Zacisk chodzi na prowadnicach, wszystko nasmarowane, tłoczek również działa poprawnie. Słyszałem coś o jakimś samoregulatorze hamulca, że podobno może to mieć wpływ. Jak to naprawić? Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Czujniki parkowania
  • Opel Vectra C Kombi 1.9 CDTI 120KM 88kW 2004-2005
  • instalacja elektryczna
nie działają
Dodane 10 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Opel
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,0
l/100km
8,6
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Automatyczna kontrola prędkości
  • Opel Insignia I Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW 2009-2013
  • instalacja elektryczna
jak wyłączyć automatyczną kontrolę prędkości.
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Stacyjka nie reaguje.
  • Opel Vivaro A
  • układ kierowniczy
Witam. Szukałem podobnego tematu, ale każde pytanie w jakimś stopniu rózni się od mojego. Otóż dziś zdarzył się pewien problem. Stacyjka w moim Vivaro przestała reagować na kluczyk w stacyjce. Ani na główny, ani na zapasowy. Centralny działa bez zarzutów. Za cholerę nie mogłem przekręcić kluczyka. Migała jedna czerwona kontrolka. Kierownica...
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Immobilajzer
  • Opel Astra H Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW 2004-2007
  • inne
Po sprawdzeniu metodą nożną mianowicie pedał gaz pojawiły się dwa kody błędu 161450 i 161600. Czasami zdarza się tak że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłonie miga kontrolka "check engine" ale po kilkukrotnym wyjęciu go i włożeniu z powrotem w końcu udaję się go uruchomić kontrolka przestaje migać a błędy...
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
  • Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW 2004-2013
  • inne
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go...
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
  • Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW 2004-2013
  • silnik
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go...
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów