Szukaj

Usterki Saab – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Ostatnio dodane typowe usterki Saab

Układ wybieraka skrzyni biegów.
  • Saab 900 II
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na...
Silnik, skrzynia biegów.
  • Saab 9-5 I
  • silnik
Występowanie usterki:
1. Fabryczna konstrukcja ustawienia smoka i miski olejowej powoduje zatykanie smoka olejowego przez szlamy i nagary powstające w silniku. Koniec jest taki, że zapala się kontrolka ciśnienia oleju i po 10 sek. silnik się zaciera. Anglicy gdzie tego szrotu jest więcej montują klapkę na spodzie miski olejowej by przy wymianie oleju czyścić smok....
3 komentarze
Wsteczny bieg.
  • Saab 900 II
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i...
usterki serwo hamulcowego
  • Saab 9-5 I
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Saab 9-5 2,3T 250Tkm - brak wspomagania hamulca. Trzeba używać dużego nacisku na pedał hamulca. Przyczyna: opary olejowe wdmuchnięte przez przepuszczający zaworek zwrotny na przewodach podciśnienia podczas pracy turbo do serwa hamulcowego niszczą jego uszczelnienia. Najpierw wspomaganie zanika przy powtórzeniu hamowania w krótkim czasie,...
Wykończenie wnętrza.
  • Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
  • wnętrze
Występowanie usterki:
pomimo ładnej bryły i wielu zalet, naprawdę słabym punktem jest wykończenie saaba. plastiki trzeszczą, obszycie skóry pod kierownicą skrzypi przy każdym skręceniu kierownicy, a przedni panel deski rozdzielczej (przyciski również) wykonany jest z takiego materiału że po jakimś czasie zwyczajnie się wyciera i to w brzydki sposób. z drugiej strony...
1 komentarz

Ostatnio dodane indywidualne usterki Saab

Problem z dmuchawą / nawiewem
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW 1998-2002
  • instalacja elektryczna
Dmuchawa albo nie działa w ogóle (inne funkcje, jak ustawianie skąd ma dmuchać, albo wybór obiegu, działają), albo dmucha non stop na maksymalnych obrotach, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Spalony tranzystor w module sterowania prędkością obrotową dmuchawy. W 900NG - kupujemy moduł od 9-3, bo seryjny jest nierozbieralny. Moduł od 9-3 -...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
brak reakcji przycisków na kierownicy
  • Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
Czasami działa jak należy, najczęściej jednak zdarza się że przyciski na kierownicy (głównie do sterowania radiem) nie reagują, lub reagują inaczej niż powinny- działanie przycisków jest przestawione (przycisk od głośności, zmienia stację itd. itd.) pan w warsztacie sprawdzał i stwierdził że o ile w tych starszych saabach jest taśma i mogła...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Dziennik kosztów dla Saab
Średni koszt przejechania 100 km
42,67 zł
7,7
l/100km
11,4
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
  • Saab 9-3 II SportSedan 1.8t 150KM 110kW 2003-2010
  • silnik
Na początku roku 2010 zauważyłem takie jakby szarpanie silnika odczuwalne (na gazie lub benzynie) wyłącznie pod czas przyśpieszenia, najmocniej odczuwalne w okolicach 2000-2300 obrotów i słabiej po 3000. Przy stałej prędkości brak tego objawu. Fachowcy mi radzili wymienić świece i tak zrobiłem ale objaw nie ustąpił. Późniejsza diagnoza...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
ściąganie auta na lewą stronę, silne drganie kierownicy
  • Saab 900 II Hatchback 2.3 150KM 110kW 1993-1998
  • zawieszenie
W czasie jazdy auto zaczęło silnie ściągać na lewą stronę i nie mogłem prawie utrzymać kierownicy, szczególnie przy hamowaniu silnikiem czy podczas wychodzenia z zakrętu. Delikatnie pęknięta guma osłonowa łożyska [przegubu]. Dostał się brud i piasek oraz żwir z naszych naprawianych "super" dróg. Wymiana gumy (info dla posiadaczy SAAB'a...
Oczekuje na rozwiązanie
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
  • Saab 9-3 II SportSedan 1.8t 150KM 110kW 2003-2010
  • silnik
Na początku roku 2010 (chyba w marcu może kwietniu) zauważyłem takie jakby szarpanie silnika odczuwalne (na gazie lub benzynie) wyłącznie pod czas przyśpieszenia, najmocniej odczuwalne w okolicach 2000-2300 obrotów i słabiej po 3000. Przy stałej prędkości brak tego objawu. Fachowcy mi radzili wymienić świece i tak zrobiłem ale objaw nie ustąpił....
Problem rozwiązany
12 komentarzy