Szukaj

Jak wyregulować zawór upostowy w turbinie KKK?
Volkswagen Golf II

Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr 10 nakrętkę na puszce, następnie kluczem imbusowym, nie pamiętam rozmiaru, ale chyba 2mm, wkładamy na końcówkę śruby i przekręcając w prawo zmniejszamy skok tłoczka. Niestety trzeba mieć manometr ciśnieniowy, najlepiej do 1 Bara (18PLN), 2m przewodu powietrznego (2,50PLN za metr), złączka i trójnik, może być od spryskiwaczy (1PLN). I metodą prób możemy uzyskać właściwy parametr. Powodzenia!

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf II
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,4
l/100km
7,7
l/100km
3,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf II