Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen Golf

Podsumowanie 282 usterek Filtruj
gaśnięcie
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM 110kW 1997-2003
  • silnik
witam auto gaśnie na postoju jak i zarówno podczas jazdy wymieniłem pompke paliwa filtry czujnik temp i nic
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
cisnienie oleju
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 55kW 1992-1997
  • silnik
na rozgrzanym silniku powyzej 2000tys obrotow włańcza mi sie kontrolka oleju a jak mam 2400 to gasnie ,a teraz to nawet na wolnych miga mechanik powiedzial ze glowica do wymiany wymienilem panewki pompe oleju czujniki filter olej z 5 razy i nic tosamo ,mechanior powiedzial ze to moze byc glowica juz sam niewiem
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Problemy z obrotami, silnik sam ustala sobie obroty.
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.4 60KM 44kW 1991-1997
  • silnik
Usterka pojawia się w okresie letnim. Nigdy w zimę. Rano gdy odpalam silnik obroty są ok. Przejadę kilka kilometrów, zgaszę silnik, i jak go odpalę ponownie, to obroty (na luzie) są, np. 1600. Czasami jak jadę i zbliżam się do skrzyżowania, hamuję, wciskam sprzęgło i patrze na zegary a tu 2500 obrotów. Zdarza się też, że nie używam pedału...
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
dymienie
  • Volkswagen Golf II 1.6 75KM 55kW 1983-1991
  • silnik
dymi na niebiesko z rury wydechowej i wieksze obroty tym wiecej dymi
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
paląca kontrolka systemu poduszek bezpieczenstwa
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000
  • inne
W czasie jazdy zapaliła mi sie kontrolka systemu poduszek bezpieczenstwa przy odpaleniu gasnie na chwile i znowu sie zapala wydaje mi sie ze cos sie dzieje pod fotelami w kostkach
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak wymienić nagrzewnicę?
  • Volkswagen Golf II
Odkręcasz konsole środkowa, półkę pod decha u kierowcy i pasażera. Następnie demontujesz środkowe kratki nawiewu. Otwierasz maskę, odkręcasz dwie nakrętki które widać zaraz pod wężami idącymi do nagrzewnicy (są po przekątnej). Odczepiasz cybanty które są na wężach tak aby je odczepić od nagrzewnicy. Wracasz do środka auta, odczepiasz tunel idący...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Jak rozwiązać problem falowania silnika?
  • Volkswagen Golf II
Po kolei. 1. Krańcówka zamknięcia przepustnicy. Jest to podstawowy element powodujący falowanie obrotów. Krańcówka informuje silnik o zamknięciu przepustnicy i komputer przełącza sterowanie składem mieszanki i wolnych obrotów na układ silnika krokowego. Krańcówka znajduje się na przepustnicy przy kolektorze ssącym i ma dwupinowe złącze...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Jak wyregulować pedał gazu?
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-1997
W mk III TDI jest możliwość regulacji skoku pedału gazu nieco powyżej pedału gazu jest śruba ( w moim TDI koloru białego )plastikowa która służy do podnoszenia lub opuszczania stopki przyspieszenia zakres regulacji to około 2 cm jednak daje się odczuć różnicę pod nogą
Problem rozwiązany
Kiedy powinno się wymieniać napinacz paska?
  • Volkswagen Golf III
Napinacz jak każdy wie jest odpowiedzialny za napinanie paska rozrządu, wiec trzeba pilnować aby był sprawny. W przeciwnym wypadku pasek może się zerwać lub dostać innych dolegliwości i będziemy mieć dużo roboty<- to i tak dobrze. Lecz może się stać tak ze będziemy mieli bigos w silniku powstały przez zerwanie paska. Kiedy: Napinacz powinno...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Jak skasować inspekcję?
  • Volkswagen Golf III
A - ustawianie godzin zegara B - ustawienie minut zegara auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000 OEL - Wymiana oleju 1. Włączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Zwolnić przycisk [A]. 5. W polu wyświetlacza licznika...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volkswagen Golf