Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen

Podsumowanie 947 usterek Filtruj
kontrolka ciśnienia oleju
  • Volkswagen Passat B3 Sedan 1.6 TD 80KM 59kW 1988-1993
  • instalacja elektryczna
przy przekroczeniu 80 km/h zapala się kontrolka od ciśnienia oleju i piszczy stan oleju jest ciśnienie sprawdzone jest ok nie wiem co jest przyczyną piszczyk jest nie do zniesienia i jeszcze pali czujniki
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
szum pompy hamulcowej, słabe hamowanie
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • układ hamulcowy
nie wiem
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
max 140 km na godz. 6l. ropy szybciej nie jedzie na autostradzie
  • Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW 1998-2000
  • silnik
dlaczego nie moge rozwinac wiekszej predkosci, choc mam duzy jeszcze luz pod pedalem. nie znam przyczyny, moze nie dziala turbo Prosze o przyczyne
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
dymienie
  • Volkswagen Golf II 1.6 75KM 55kW 1983-1991
  • silnik
dymi na niebiesko z rury wydechowej i wieksze obroty tym wiecej dymi
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
paląca kontrolka systemu poduszek bezpieczenstwa
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000
  • inne
W czasie jazdy zapaliła mi sie kontrolka systemu poduszek bezpieczenstwa przy odpaleniu gasnie na chwile i znowu sie zapala wydaje mi sie ze cos sie dzieje pod fotelami w kostkach
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak naprawić szyberdach?
  • Volkswagen Passat B3
Kolejność postępowania przy naprawie szyberdachu Treść: 1.Wygospodarować dwa dni wolne od przebiegu samochodu (najlepiej sob. i niedz.(dlaczego aż tyle czasu napiszę w następnych punktach) 2.Przygotować dwa wiadra cierpliwości i zgrzewkę piwa . 3.Demontujemy podsufitkę ( bez tego ani rusz). 4.Ściągamy plastikowe osłony boczne słupków wzdłuż...
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiązany
Jak wymienić nagrzewnicę?
  • Volkswagen Golf II
Odkręcasz konsole środkowa, półkę pod decha u kierowcy i pasażera. Następnie demontujesz środkowe kratki nawiewu. Otwierasz maskę, odkręcasz dwie nakrętki które widać zaraz pod wężami idącymi do nagrzewnicy (są po przekątnej). Odczepiasz cybanty które są na wężach tak aby je odczepić od nagrzewnicy. Wracasz do środka auta, odczepiasz tunel idący...
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Jak rozwiązać problem falowania silnika?
  • Volkswagen Golf II
Po kolei. 1. Krańcówka zamknięcia przepustnicy. Jest to podstawowy element powodujący falowanie obrotów. Krańcówka informuje silnik o zamknięciu przepustnicy i komputer przełącza sterowanie składem mieszanki i wolnych obrotów na układ silnika krokowego. Krańcówka znajduje się na przepustnicy przy kolektorze ssącym i ma dwupinowe złącze...
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Jak wyregulować pedał gazu?
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-1997
W mk III TDI jest możliwość regulacji skoku pedału gazu nieco powyżej pedału gazu jest śruba ( w moim TDI koloru białego )plastikowa która służy do podnoszenia lub opuszczania stopki przyspieszenia zakres regulacji to około 2 cm jednak daje się odczuć różnicę pod nogą
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiązany
Kiedy powinno się wymieniać napinacz paska?
  • Volkswagen Golf III
Napinacz jak każdy wie jest odpowiedzialny za napinanie paska rozrządu, wiec trzeba pilnować aby był sprawny. W przeciwnym wypadku pasek może się zerwać lub dostać innych dolegliwości i będziemy mieć dużo roboty<- to i tak dobrze. Lecz może się stać tak ze będziemy mieli bigos w silniku powstały przez zerwanie paska. Kiedy: Napinacz powinno...
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów