Szukaj

brak mocy non stop odcina turbo i przechodzi w tryb awaryjny przy ok 80 do 100 km/h
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000

  • Autor: ~piotr
  • Kategoria: silnik
j/w gdy tylko jade szybciej niz 80/100 km/h to odcina m9i turbo i przechodzi w tryb awaryjny. czy duzo jest pracy aby wyciagnac turbo i je wyczyscic lub jakies inne propozycje. pozdrawiam nie mam pojecia jaka to moze byc przyczyna. kiedys jadac przy duzych predkosciach byl taki objaw iz chwilowo byl odczuwalny spadek mocy od tego sie zaczelo

Komentarze

Witam mam problem z Passatem b5 1.9 Tdi 90 km. Jadac autostrada z prędkością 140km/h 60kilometrow nagle auto przestaje mieć moc i strasznie im telepie spadając prędkość do 110km jest normalnie jadąc do 120km telepie nim w środku jakby koła chciały odleciec. Zwalniając do wybicia biegu 1 do 5 przy obrotach 2 tys brak mocy telepanie jest. Dając gazu na wysokich obrotach nic z tyłu nie kopci. Wyłączając silnik i ponownie włączając działa bez zarzutów do jakiegoś momentu i znowu to samo. Pomóżcie
Odpowiedz
przeplywka
Odpowiedz
Panowie pierwsza podstawowa sprawa to sprawdzic czujnik doladowania Turbiny od tego trzeba zaczac.
Odpowiedz
Panowie łatwo sprawdzić czy kierownica jest zawieszona wystarczy ze ktoś odpali a druga osoba sprawdzi czy na wysokich obrotach turbo pompuje (przewody powietrzne ) stawiam w 100% na zawor turbiny ( między turbo a silnikiem) łatwo jego wyjąć ( dwie śrubki 6 ) można jego też bardzo prosto sprawdzić wystarczy wyjąć nie dołączając przewodów i przekręcić zapłon powinno być słychać w nim klikanie:) nowy orginalny kosztuje jakieś 160 zł podróbka 20 zł taniej
Odpowiedz
ja miałem brawa jtd i 0 problemów a teraz passata- raz ma moc raz
nie ciągle problemy
Odpowiedz
witam ja mam takie cos ze tak tka by mu odcinalo paliwo i traci moc co to moze byc
Odpowiedz
A mi kiedyś przy 80 zamiast przyrastać moc-spadała tak jakby tir sie doczepił, teraz wracałem wogóle bez turbo ok 250 km koszmar, gdy zajrzalem o komory silnika okazało się że to jeden pekniety wężyk, i drugi za silnikiem pękł i spadł z krócca.Też mi mówiono regeneracja takie tam bzdety a wystarczyło sprawdzic gumowe pieprzone niemieckie wężyki i po problemie.Oczywiście ta sytuacja dotyczy mojego przypadku,opisuję go gdyż czasem superfachowcy nie maja pojęcia o tak prostych rzeczach.
Odpowiedz
Konto usunięte #176849860
Witam,taki objaw wystepowal u mojego szwagra w Niemczech w Hamburgu,odrazu stwierdzili w serwisie po podlaczaniu pod kompa ze turbo siadlo,nie szlo nawet dociagnac do 80 km/h.Silnik 115 KM TDI.Nie mieli takiej turbiny wiec na szczescie zamowili szwagier zaliczkowal.Zajzalem na filter paliwa,byl z wieszku taki pordzewialy jak by od nowosci nie wymieniany.Kupilismy Filter paliwa u Turka w sklepie z zamiennikami za 24 eur i wymienilismy pod blokiem.Po odpaleniu i pracy na wolnych obrotach przez 20 min zgasla zulta kontrolka silnika.Na autobane i przeciagnelismy go 10 km tak 180 km/h i z powroten tak samo przez serwis.W serwisie zwrocono zaliczke a turbo jeszcze nie przyszlo ...
Odpowiedz
ciszek2
witam ... miałem ten sam objaw (1.9 tdi 110 km ) .. turbo do wymiany .. okazało sie ze na łopatkach bylo za dużo nagaru i łopatki nie dawały rady tak jak wcześniej napisał ,,Grześ'' koszt regeneracji 1000 zł
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5 Kombi