Szukaj

Volkswagen Caddy III Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW od 2011

Informacje o Volkswagen Caddy III Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW od 2011
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Bardzo duzo pali jak na to, co oferuje (gabaryt pojazdu) - nigdy nie zszedlem ponizej 7L, nawet przy babcinej jezdzie, za to jak mu sie cisnie pali niewiele wiecej, wiec w tym samochodzie nie oplaca sie jezdzic wolno i ekonomicznie. Srednie spalanie wogole 7,50-7,70L, po autostradzie 140-150kmh = 8,00-8,50L. Przy jezdzie 160-170 podchodzi pod 9.00-9.50L. W porownaniu do francuzow lub fiata - paliwozerny bydlak + bardzo drogie naprawy, jak to VW, ale za to ladny jak na samochod z tych lat
Dodane 5 miesięcy temu
6,7
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Jeżdże Caddy Maxi po europie. Średnia spalania przy 130 - 140km/h to od6.5 do 7 litrów. W zimowych warunkach, przy jeździe pod wiatr. Wybieram się teraz w góry i zobaczymy ile caddy spali. Ogolnie polecam, wg mnie jest to nie wielkie spalanie. Po Polsce przy jezdzie 90 - 100 km/h ok. 6litrow. Jak na auto o malym silniku i wadze 1.5t to bardzo przyzwoity wynik. Dodam ze z ladunkami do 500kg.
Dodane 12 lat temu
5,9
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Autostrada niemiecka 160-180km/h to 10/100km, 140-160 to 8l/100km, w mieście jadąc oszczędnie 4,5 l/100km , na codzień okolo 6l/100km.
Dodane 13 lat temu
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III Furgon Maxi Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów