Szukaj

Informacje o Volkswagen Corrado

Lata produkcji: 1988 – 1995
Segment: Auta sportowe

Volkswagen Corrado – wybierz silnik

Oceny Volkswagen Corrado

Liczba ocen: 102
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,1
~olafart
Coupe 2.9 VR6 190KM 140kW
Volkswagen Corrado
Kupując VW Corrado z silnikiem VR6 spełniłem swoje dziecięce marzenie. W żadnej chwili tego nie żałuję- za każdym razem gdy wsiadam do auta, automatycznie pojawia się uśmiech na mej mordce. Jest to auto idealne do naprawy zepsutego humoru. Brzmienie silnika w żadnym z nowych aut takie nie będzie- 6cylindrów w rzędzie to bardzo fajny wymysł Volkswagena :) Oczywiście jak każde auto ma swoje wady, ale Corrado coraz częściej kupują prawdziwi pasjonaci, a dla nich najbardziej liczy się wzrok postronnych przechodniów obchodzących auto dookoła i pytających co to za samochód- dla takich chwil warto posiadać Corrado. Poza tym i to najważniejsze- masa osób twierdzi, że to najładniejszy VW w historii- teraz, gdy auta tworzą księgowi nigdy coś takiego jak Corrado nie powstanie, a nowe Scirocco to tylko namiastka zadziorności Corra :))
3,8
~goblin1120
Coupe 2.9 VR6 190KM 140kW
Volkswagen Corrado
Świetna sylwetka, relatywnie niska masa ok 1250kg, tanie ale nie do końca sportowe zawieszenie (McPherson i belka z tyłu). Auto to typowe GT sportowa sylwetka, trakcja lepsza niż w sportowych kompaktach ale autem wyścigowym bym go nie nazwał. Obecnie jest to auto dla ludzi lubiących grzebać samemu wiek robi swoje i co chwilę ma jakieś drobne dolegliwości.
4,1
~piotr89
Coupe 2.9 VR6 190KM 140kW
Volkswagen Corrado
Auto tylko dla prawdziwego faceta który lubi sobie czasami podłubać pod maską wszyscy inni długo nie zagoszczą za kierownicą tego auta. Wyprodukowano ich niecałe 100tys ,a najlepsze jest to że nie projektował go VW tylko Karmann i dzięki temu to auto łączy w sobie proste niezawodne rozwiązania i ponadprzeciętny wygląd.

Raporty spalania Volkswagen Corrado

Liczba raportów: 100
Średnie spalanie dla Volkswagen Corrado
7,8 – 10,5
l/100 km
10,7 – 13,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,5
Coupe 1.8 G60 160KM 118kW
Volkswagen Corrado
G60 spala ile mu sie wleje.. podajac spalanie mierze od taknowania do tankowania pod sam korek.. a nie "wlalem za 100zl i przejechalem do miasta 3 razy".. 11L to jest trasa okreslilbym ja jako dynamiczna.. bez przegiec.. 18L to miasto na parametrze.. aby nie zawiesc spojrzen zaciekawionych.. 8,5L to wartosc jazdy w kapeluszu BEZ PRZYSPIESZEN.. rowno w rzadku.. 13L to miasto jak trasa 11L.. czyli dynamicznie i z glowa.. srednie srednie waha mi sie miedzy 12-14L.. ps. WRAZENIA Z JAZDY.. BEZCENNE
8,2
Coupe 1.8 G60 160KM 118kW
Volkswagen Corrado
aVWe. tak wiec pewno sie posypie zaraz,że to niemożliwe, ale jednak.. mój Corek jest bardo oszczędny z tego co widzę. poza miastem po krętych drogach(bo takie mam w okolicy-góry) tak jak sie jedzie 100-120 to spalanie około 6.5-7,5 l benzyny, kolo 140-160 (czasem ponosi w zakręcie człowieka hehe) około 10 l. miasto tez coś kolo 10-12l. z tym ze kompresor chwilowo wyciągnięty (czeka na regeneracje), z kompresorem co dziwne łatwiej było osiągnąć mniejsze spalanie jadąc spokojnie 100-130. ale fakt jak sie depnie konkretnie to 20l na setke to dolna granica ;p jednak takich doznan to nawet kobiety przy swoim "g" nie maja hehehe
10,4
Coupe 2.9 VR6 190KM 140kW
Volkswagen Corrado
Jeśli chodzi o koszty części- niskie, jak zawsze przy VW. Jeśli chodzi o zużycie paliwa- jak na silnik 2.9 12 litrów po mieście i ok 9 w trasie (przy jeździe do 150km/h) wydaje mi się zaskakująco dobrym wynikiem :)
Volkswagen Corrado