Szukaj

Volkswagen Golf VII GTD 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD 5d

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4268 mm
Długość z hakiem holowniczym 4361 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3399 mm
Wysokość 1442 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1996 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1752 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1517 mm
Prześwit 133 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Wysokość bagażnika 587 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
KÄ…t natarcia 12 stopnie
KÄ…t rampowy 9,9 stopnie
Kąt zejścia 13,6 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTD 5d
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Volkswagen Golf VII
GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
W trasie można wykręcić 4,4 przy jeździe 100 km/h z klimatyzacja (jedna osoba w aucie).Najwyższy odczyt z komputera jaki pokazał to 8,2 przy ciężkiej nodze w mieście . Jako początkującemu kierowcy bez problemu udało sie wykręcić właśnie takie wyniki jak 4,5. Wszystko na 18- calowych felgach. (Wentylacja i ogrzewanie)
Dodane 3 lata temu
6,1
Volkswagen Golf VII
GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
W trasie można wykręcić 4,4 przy jeździe 100 km/h z klimatyzacja (jedna osoba w aucie).Najwyższy odczyt z komputera jaki pokazał to 8,2 przy ciężkiej nodze w mieście . Jako początkującemu kierowcy bez problemu udało sie wykręcić właśnie takie wyniki jak 4,5. Wszystko na 18- calowych felgach. (Wentylacja i ogrzewanie)
Dodane 3 lata temu
6,2
Volkswagen Golf VII
GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Srednie spalanie w cyklu mieszanym przy dość "ciężkiej nodze" to maks 8,2 ltr na 100km, minimalne jakieudało mi się osiągnąć w trasie przy prędkościach 50-100 km/h to 4,3 z klimatyzacją. Ostatnio na trasie 1000km z 4 osobami full załadowany i trumną na dachu to 6,6 ltr na 100 po górach. (Wentylacja i ogrzewanie)
Dodane 9 lat temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII GTD 5d

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów